Gesloten Onderwerp
Pagina 9 van de 10 EersteEerste ... 7 8 9 10 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 94

Onderwerp: meer rekruten maken

  1. #81
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Barrack-upgrade naar lvl 6: Meer rekruten tegelijk kunnen maken!

  2. #82

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    pff nee gezondheidsklachtenvriendelijke updates moeten niet pas op level 6 komen,

    gewoon vervangen dat ding.

  3. #83
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    me again....bitte..machen sie es leichter vur ons....begin een grote weerstand te krijgen met sprookjes te doen omdat ik weer duizenden units moet maken...een balk met 25, 50 75 en 100 zou al helpen om rsi te vermijden

  4. #84

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    93
    Wereld
    Woestewoud
    het lijkt steeds duidelijker te worden dat dit item toch wel het meest irritatie/frustratie oproept. het lijkt mij toch wel zinnig als BB hier een keer naar kijkt. een oplossing lijkt mij erg simpel - trouwens zijn in dit topic al meerdere oplossingen aangeboden. ben benieuwd wanneer hieraan gewerkt gaat worden ....

  5. #85

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    wat ook wel heel veel helpt als de waarde omgedraaid wordt, standaard op 25 wil je minder ( wat nagenoeg bij 99% niet voorkomt) even schuiven
    dan is het in ieder geval al een stuk makkelijker, en de aanpassing lijk me nagenoeg fluitje van een cent, nou ja gezien het verleden misschien 2 centen
    en als ze dan toch bezig doe het dan ook maar bij de proviandhuizen
    Laatst gewijzigd door totalnuts; 22-06-14 om 08:32.

  6. #86

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Op facebook is wel iets aangekondigd, zal dit er mee te maken hebben?

  7. #87

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    zou ook aangepast garnizoen kunnen zijn voor de MEester?

  8. #88

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    ziet er uit als een aziatisch gebouwtje (met die poort), dus misschien komt dat plaatje van de chinese server die los staat van BB, hun hebben wel hetzelfde spel, maar een eigen ontwikkelingsteam en dergelijke... (wellicht beter?)

  9. #89

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    17
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    ziet er uit als een aziatisch gebouwtje (met die poort), dus misschien komt dat plaatje van de chinese server die los staat van BB, hun hebben wel hetzelfde spel, maar een eigen ontwikkelingsteam en dergelijke... (wellicht beter?)
    Het is door het (NL) facebook account van the settlers online zelf gedeeld, dus het moet haast wel iets met de NL server te maken hebben...

  10. #90

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DutcHPsych0 Bekijk Berichten
    Het is door het (NL) facebook account van the settlers online zelf gedeeld, dus het moet haast wel iets met de NL server te maken hebben...
    ahh, okay, daar heb ik geen idee van, ik kom nooit op facebook
    misschien is dat het tentje van die bergen op blazer wat er nooit is gekomen, of PvP of zo :P
    leuk plaatje, maar met BB weet je het nooit

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.