Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: [Avontuur] icoontjes van type avontuur

  1. #1
    TIPEX

    [Avontuur] icoontjes van type avontuur

    Elk type avontuur heeft zijn eigen icoontje om aan te geven tot welk type deze behoort. Bij de belevenissen uit excelsior is er een afwijking (campagne 'de slechte koningin' en de 5 belevenissen daarvan worden gemarkeerd als sprookje). Waarom is dit zo? ik veronderstel dat de icoontjes worden bepaald door het type avontuur en niet door het thema (wat dus wel zo is bij de 5 ventures van de campagne 'de slechte koningin').

    Daarnaast werkt het stermenu niet zoals het zou moeten, als je avonturen sorteert op type dan zou je toch verwachten dat deze gesorteerd worden volgens het icoontje dat bepaald welk type avontuur het is?


    Each type of adventure has its own icon to indicate which type it belongs to. Excelsior ventures have a deviation (campaign "The evil Queen" and its 5 ventures are marked as fairy tales). Why is this so? I suppose the icons are determined by the type of adventure and not by the theme (
    Which is the case with the 5 ventures of campaign 'the evil queen' ).


    In addition, the starmenu does not work as it should, if you sort your adventures by type, you would expect them to be sorted by the icon that determines what type of adventure it is?

    mvg tipex

  2. #2
    iruet's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2016
    Locatie
    The otherside of your computer
    Berichten
    788
    Wereld
    Woestewoud
    Dit is me nog nooit opgevallen (mijn ster zit nog niet zo vol ), maar ik kan me inderdaad voorstellen dat dit lastig is als je een bepaald type avo zoekt

  3. #3

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Is zo omdat dit een (nieuwe) sprookjes reeks is Tipex.
    De bedoeling is volgens mij dat er zo nog meer reeksen volgen.
    Ik hoop van wel iig

    Ennuh... sorteren? Dat werkt met bijna niks fatsoenlijk
    Type doet helemaal niets zelfs, waarschijnlijk is dit precies hetzelfde als "standaard".
    Laatst gewijzigd door copycat; 16-06-17 om 06:57.

  4. #4
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.593
    Wereld
    Woestewoud
    Hi Tipex,

    Thank you for your feedback. Sorting by type in the star menu is inconsistent at the moment. Plans for a proper sorting solution is currently being devised.

    The Evil Queen ventures, although obtained via Excelsior, are fairy tail themed. It follows that these are designated as fairy tale adventures and given the fairy tale adventure icon. What's your idea on how these ventures should be designated?

    Regards,
    BB_Sious
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

  5. #5
    TIPEX
    met het icoon van belevenissen, tenzij deze belevenissen meetellen voor missies waar je sprookjes avonturen voor dient te voltooien
    als zij daarvoor niet meetellen dan is het misleidend, dus alles hangt daarvan af

    duim omhoog voor het werk om de sorteerfuncties te verbeteren in het stermenu

    they should be designated as ventures, unless the evil queen ventures also count for qeusts that ask to complete a fairy tale adventure
    if not it is misleading to use that icon for thos ventures

    thumbs up for the work to improve the sorting function of the starmenu
    Laatst gewijzigd door TIPEX; 20-06-17 om 19:53.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.