Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 35

Onderwerp: Bevrijd het thuisgebied missie

  1. #11
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zal wel eens op je eilandje komen kijken

  2. #12
    Excaliber's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud

    Bevrijd het thuisgebied missie

    Ik word echt knettergek van de melding dat deze missie (Bevrijd het thuisgebied) voltooid is , maar als ik de beloning wil ophalen begint het weer van vooraf aan :<<
    Ik moet nog de missie "meer sectoren" doen, maar doordat ik een te hoog lvl ben en je lvl 15 moet zijn om hem af te ronden blijft deze dus eeuwig open.
    Deze missie heb ik gekregen terwijl ik al hoger in lvl was.

    BB Doe er wat aan!!!!

    Ik wil de loot niet eens meer gewoon deleten deze missie.

    Ik weet dat er meerdere mensen zijn met dit probleem, meld het hieronder en laat zien hoe groot het probleem is!!!!

  3. #13
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens mij ben jij niet de enige
    Andere zie hier .com

    Ze zijn wel bezig. Je kan hier even kijken wat ze allemaal hebben gemaakt
    >hier<

    Wel vervelend inderdaad
    Laatst gewijzigd door wittenagel; 06-08-13 om 20:29.

  4. #14
    Excaliber's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud
    Ja ik kijk er al een half jaar tegenaan, hopen dat het snel opgelost word.
    Bedankt voor je reactie :>

  5. #15
    Excaliber's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    26
    Wereld
    Woestewoud
    Plots lijkt de melding weg te zijn, Toeval????????? :>

  6. #16

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb van Bevrijd het thuisgebied nog steeds de missie open staan dat er 0 of minder bandietenkampen op mijn eiland mogen staan. Nu ben ik lvl 49 en bezig met kleermakertjes, dus ga er maar vanuit dat die er niet meer staan :-) Hij geeft ook aan dat de missie meer sectoren ook niet voltooid is.

  7. #17

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Mijn missie staat ook nog steeds open, zodat de hoofdmissie ook niet afgemeld kan worden. Wanneer wordt dit probleem opgelost!!!Staat al erg lang open zie ik!!!!

  8. #18
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Ja maar,..... daar is BB pas maanden mee bezig om dat op te lossen. Je moet wel een beetje geduld hebben hoor )

    Benieuwd of wij over een aantal maanden ook nog steeds gebouwen niet kunnen verplaatsen, zou mij niets verbazen.

    Is het je nog niet opgevallen dat er altijd tenminste één feature stuk gaat als wij iets nieuws krijgen? Dus hoe langer dat je spelt, hoe meer last je daarvan krijgt.

    Het enige wat echt altijd goed werkt is de winkel, edelstenen kopen kan je altijd....
    Laatst gewijzigd door Nelleke199; 14-12-13 om 16:49.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  9. #19

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Even geduld.... De problemen zijn van dec 2012(!). Ik moet dus ook nog mijn thuisgebied bevrijden. De missies Meer Sectoren en Voor Eens En Altijd blijven hangen. Ik heb in mei 2013 al een gemaild, met screenshots en al: Het probleem was bekend. In sept 2013 nog eens: nul reactie. Schandalig dat ze niet eens de moeite nemen om te reageren, is toch niet teveel gevraagd na ruim een jaar. Blijkbaar zien ze bij BB geen probleem, in het veranderingslog van 27-02-2013: "Diverse missies konden niet worden voltooid door een te hoog niveau. Dit probleem is opgelost en alle missies kunnen worden voltooid"

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nelleke199 Bekijk Berichten
    Het enige wat echt altijd goed werkt is de winkel, edelstenen kopen kan je altijd....
    Dat is dus iets wat ik vanaf nu weiger te doen als het nog niet gemaakt is. Zullen ze bij BB niet wakker van liggen, maar toch.

  10. #20
    rtrtet's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    15
    Wereld
    Woestewoud
    ik ben lvl 37 heb vandaag sector 6 leeg gemaakt en 1 kampje in sector 9 verslagen en mijn missie voor eens en altijd is ineens af terwijl ik nog bandieten kampen op mijn eiland heb staan dit slaat nergens op. wat dus duid dat de missie een paar serieuse bugs heeft. graag reactie of een fix

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.