Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: [Ervaring] De verrassing in "Verrassingsaanval"!

  1. #1
    Suikermuis

    [Ervaring] De verrassing in "Verrassingsaanval"!

    Koop Verrassingsaanval in de winkel voor 500 kaartstukken.
    Gebruik de guide van Killste om het avontuur met 299R, 176M en 23S maximaal verlies af te ronden en ruim 41k aan punten te scoren.

    Volg de guide netjes tot je met de aanvallen begint op kamp 11 t/m 15.

    De guide schrijft voor eerst kamp 11 aan te vallen.
    Het verlies: 17R en 25M (in het uiterste geval).
    Sla dit stukje maar eens over en doe alsof kamp 11 er niet is.
    Parkeer je generaals voor de aanvallen op kampen 12, 13, 14 en de leider kamp 15.
    Aanvallen versturen zoals bedoeld met de 3 seconde tussenpozen.

    De aanval op kamp 12 wordt door kamp 11 onderschept. Laat dit doorgaan!
    De aanval op kamp 13 en 14 lopen stug door.
    De generaal onderweg naar kamp 15 verblikt of verbloost niet en 'dendert' door naar de leider.
    De aanval is ruim voor het einde voorbij en de sector is nu leeg.

    Bespaart dus 17R en 25M.

    Succes!

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    zo zijn er veel meer dingen die je mist door guides te volgen...

    persoonlijk denk ik dat er maar weinig guide makers zijn die ook daadwerkelijk hun eigen guides volgen, want hierdoor missen ze gewoon goede spots/blocks, maar niet alles is simpel uit te leggen...
    persoonlijk vind ik die guides ook nix en gebruik ze zelf ook nooit... ik gebruik alleen de simulator, blocks en dergelijke tel ik liever zelf uit en ik block ook meer dan er in de guides vaak staat aangegeven, maar die guides zijn gewoon "standaards" en gebaseerd op 100% succes, maar alles boven de 95% vind ik acceptabel (en komt over het algemeen toch overeen met 100% (als je 4 rondes vecht tegen een eenheid van 200 stuks met 40-80 schade en 70% kans vecht, dan is de kans HEEEEEL klein dat die 200 eenheden alle 4 de rondes allemaal binnen die 70% vallen bijvoorbeeld)) wat veel meer mogelijkheden biedt
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 21-02-14 om 17:20.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    dank voor de info

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Dokkum
    Berichten
    32
    Wereld
    Woestewoud
    Geweldig Suikermuis!
    Getest, en het werkt als een tierelier. Het vage is wel dat hij bij mij niet aangaf dat hij onderschept werd.
    Toppie!

  5. #5

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    of je pakt de Evil_J guide, staat het ook zo ongeveer in
    Er wordt alleen bewust op kamp 11 ge-blocked.

  6. #6
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    had ik dit gister avond maar gelezen....
    ach ja volgende keer ga ik dit doen

  7. #7

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    hm ik had dit al eens gelezen, maar weer vergeten. Wist van de link die princess ally geeft bovenaan van de guide waar zij de hare op baseert dat een 4-block eerder mogelijk was, maar die kan niet meer door nieuwe looproutes (al geprobeerd mee te puzzelen maar toen gefaald).
    Dus toen ik laatst voor die kampjes stond wilde ik gaan puzzelen erop om kamp 11 mee te pakken in het geheel, maakte de andere persoon het avo al af :P
    Daarna nieuwe verassingsaanval gekocht om alsnog te gaan puzzelen, lees ik nu dit verhaal nog eens, dus vanavond verassingsaanval nog maar eens starten en afmaken.
    Ik ga me laten verassen, hoop ik

  8. #8
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zal binnenkort eens mijn guide er voor afmaken, waarbij max verlies is: 295R 54M 23S
    Wordt hij toch nog weer wat interessanter van.

    (zie ook de guide van Evil_J zoals copycat ook aangeeft, al is daar soms de plaatsing van je generaals moeilijk te zien)

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.