Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Mijn uitgeput, geen nieuwe bouwvergunning

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud

    Mijn uitgeput, geen nieuwe bouwvergunning

    Hoi,

    Dit spel speel ik sinds enkele dagen en het viel me op dat als een mijn (stenen bijvoorbeeld) is uitgeput, ik daar geen nieuwe bouwvergunning voor terugkrijg. Als ik de steenhouwer sloop vóórdat de mijn is uitgeput, krijg ik daar wel een bouwvergunning voor terug. Maar als ik de steenhouwer sloop nádat de mijn is uitgeput, krijg ik daar geen bouwvergunning voor terug.

    Aangezien ik niet 24/7 online ben en er zeker dagen zijn dat ik helemaal niet online kom, dan kan dit mij per dag zo'n 10 bouwvergunningen kosten en binnen no-time heb ik geen bouwvergunningen meer en zal ik het spel moeten stoppen.

    Ik had al naar dit probleem gegoogled en ik las dat een bouwvergunning automatisch wordt toegevoegd als een mijn uitgeput raakt. Dit ging ik controleren: De mijn met stenen bevatte nog 10 stenen. Ik wachtte even totdat de mijn uitgeput zou raken en nadat dat was gebeurd, kreeg ik géén bouwvergunning en bij het slopen ook géén.

    Ik weet niet of dit een fout / bug is, of dat dit een manier is om na verloop van tijd ervoor te zorgen dat je met echt geld, virtuele bouwvergunningen gaat kopen?

    Groetjes Thygos

  2. #2
    Roodstaart's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Ergens in NL
    Berichten
    343
    Wereld
    Woestewoud
    Een steen-afzetting vereist ook geen *bouwvergunning* alleen de steenhouwer (te bouwen in het eerste tabje van het bouwmenu) vereist een bouwvergunning.

    Een uitgeputte steenafzetting kun je opnieuw zoeken met je geoloog; je steenhouwer hoef je dus niet af te breken.

    Voor mijnen geld dat op het moment de mijn leeg is (online/ niet online) de mijn automatisch wordt vernietigd en je automatisch deze vergunning terugkrijgt; wordt opgeteld bij je *niet-gebruikte-vergunningen*

  3. #3

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt voor je antwoord!

    Ik begrijp wat je zegt met de bouwvergunning, steenhouwer en steenafzetting. Ik zal het in de gaten houden.
    Het viel me erg op dat ik eerst 15 bouwvergunningen had en niet lang daarna er opeens 7 had, terwijl ik volgens mij toch niets bij had gebouwd (maar juist geen vergunningen had teruggekregen).

    Hoe dan ook, ik zal het in de gaten houden en kom hier spoedig op terug!

  4. #4

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Op dit moment ben ik met veel steenhouwers een steen-afzetting aan het uitputten. Daarnaast ben ik ook een koper-afzetting aan het uitputten en als ik resultaat heb zal ik het melden. Misschien deed ik wel iets fout, maar ik wil graag zekerheid en als ze beiden uitgeput zijn hoop ik dat te hebben.

  5. #5
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Steenhouwers blijven altijd staan, de mijnen moet je altijd opnieuw bouwen en kost één bouwvergunning.
    Advies is om goudmijnen altijd bij te vullen in plaats van leeg te laten lopen.

    Steen = steenhouwer, marmer = marmerhouwer, ijzer = mijn, kolen = mijn, koper = mijn, goud = mijn

  6. #6

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb gemerkt dat je meerdere steenhouwers op één steenafzetting kan zetten, maar dat je bijvoorbeeld één koperafzetting op één kopermijn kan zetten.
    Bij de steenhouwers hoef ik enkel de geoloog naar een nieuwe plek te laten zoeken, dat klopt toch?

    Vannacht heb ik een paar kopermijnen laten uitputten en daarvoor had ik een screenshot gemaakt, zodat ik kon zien hoeveel bouwvergunningen ik had. In totaal had ik er 6 en nu heb ik er 9 (en het klopt dat 3 kopermijnen waren uitgeput).

    Ik zal er dan wel langs hebben gekeken en in de war hebben gezeten met de steenafzettingen en kopermijnen. De bouwvergunningen waarvan ik dacht dat ik die kwijt was, die zal ik dan ook wel voor iets anders hebben gebruikt wat ik me niet precies meer herinner.

    Volgens mij begrijp ik het nu en is het toch geen fout/bug. Bedankt voor jullie, duidelijke hulp!

  7. #7
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thygos Bekijk Berichten
    Ik heb gemerkt dat je meerdere steenhouwers op één steenafzetting kan zetten, maar dat je bijvoorbeeld één koperafzetting op één kopermijn kan zetten.
    Bij de steenhouwers hoef ik enkel de geoloog naar een nieuwe plek te laten zoeken, dat klopt toch?)
    Je hebt 2 soorten afzettingen.
    Als je goed kijkt, zie je bij steen en marmer een soort houten constructie ontstaan bij de afzetting. Dit geeft aan dat de werken van buitenaf eraan kunnen werken. Hierdoor hoef je geen mijn te maken. Als er geen houten constructie om de afzetting te vinden is, dan moeten we werkers van binnenuit de mijn in. Hier heb je dus wel een mijn voor nodig, die je steeds moet herbouwen.

    FYI - Je kunt zoveel houwers op een steenafzetting zetten als je wilt.

  8. #8

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    Aah! Dankje voor de tip, ik wist niet dat ik dat dááraan kon zien.

    Nogmaals bedankt voor de hulp!

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.