Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Geen nieuwjaarcadeaus?

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud

    Geen nieuwjaarcadeaus?

    Hallo, ik heb geen nieuwjaarcadeaus gekregen. Niets in het stermenu en ook geen bericht in postvak in. Vr. gr. FM

  2. #2
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Leuk, maar waarom plaats je dat hier? Wij kunnen je er niet mee helpen ofzo... de mensen van het support team wel!

    http://www.thesettlersonline.nl/nl/h...-ondersteuning

  3. #3

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Bij technische FAQ staat dat er forum is voor technische vragen en bij een vorig onderwerp (kerstcadeau) werd er gereageerd door een MOD. Vandaar mijn post hier. Als ik hier geen reactie krijg vraag ik alsnog support. Thanks in ieder geval voor het meedenken

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    dus...ff denken....waar stuurde die mod je nou ook alweer weer s heen? *-) oja...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Mistery Bekijk Berichten
    kun je wel gewoon berichten ontvangen die kado's komen via je ingame berichten, anders een ticket naar ondersteuning sturen
    lijkt best op deze dacht ik:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beittil Bekijk Berichten
    Leuk, maar waarom plaats je dat hier? Wij kunnen je er niet mee helpen ofzo... de mensen van het support team wel!

    http://www.thesettlersonline.nl/nl/h...-ondersteuning
    Maar zou vooral ff op reactie wachten

  5. #5
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beittil Bekijk Berichten
    Leuk, maar waarom plaats je dat hier? Wij kunnen je er niet mee helpen ofzo... de mensen van het support team wel!

    http://www.thesettlersonline.nl/nl/h...-ondersteuning
    Dit blijft je beste antwoord die je kan krijgen dacht ik
    Kort en krachtig indd maar wij als forum gebruikers kunnen hier niks mee
    Ondersteuning is je beste optie die kunnen je account inzien en je tegemoet komen
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  6. #6

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Helder, helder, jullie hebben me helemaal overtuigd. Heb inmiddels bericht naar support gestuurd. Nogmaals bedankt voor de feedback!

  7. #7

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    hmmm....
    natuurlijk hebben jullie gelijk, gewone spelers/gebruikers kunnen hem er niet mee helpen...
    maar hij heeft het wel gewoon goed gepost hier!!!

    de beschrijving van dit topic:
    "Forum: Spel problemen
    Een functie werkt niet? Kan je geen gebouw plaatsen, troepen werven of iets anders?
    Post je problemen met betrekking tot het spel hier!"

    en dat is precies wat hij heeft gedaan, dat mods/support dit niet behandelt is een ander verhaal (natuurlijk lezen ze het wel, want alles wordt ge-mod)...
    misschien kan er beter overwogen worden om dit topic gewoon van het forum te verwijderen als je hier wel dingen kunt posten, maar dat ze dan niet behandelt worden en dat je alsnog support moet contacteren....

    maar is dus gewoon een prima post, fartmaster! laat je niet gek maken!

  8. #8

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    niet zo hebberig met jullie gratis kado's, ga is werken ofzo dan verdien je teminste wat

  9. #9

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    @GEXTE: dank je wel voor de politieke steun

    @Cyberking: heh heh, heb ik ook gedaan, heb me helemaal suf gekocht om nog een jagershut te scoren

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.