Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: flash update inlogproblemen

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud

    flash update inlogproblemen

    Ik heb de nieuwste flash al geinstalleerd, versie 12. Nu kan ik de inlogbalk bovenin niet meer gebruiken en de de inlog/nu spelen knop niet meer. Zowel niet in IE11 als in chrome. Na cache legen werkt wel de bovenste balk inloggen heel even, maar de nu spelen knop heeft geen functie. Kom het spel zelf dus niet in.

    edit: Nu ga ik terug naar de homepage en werkt de knop wel ineens.

  2. #2
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb met de nieuwste flash nu problemen met mijn scherm. Het blijft hangen en reageert heel laat. Dit was voorheen niet.
    Ook met in en uitzoomen treden er vertragingen op. Maar ook bij buffen van gebouwen reageert de server heel laat.
    Zie filmpje (dit alleen al met in en uitzoomen, opletten dat er strepen ontstaan op mijn scherm)
    Bekijk het filmpje in 720hd

  3. #3
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Wow Witte, jouw pc heeft echt flinke problemen om de game bij te kunnen houden.

    Heb je al het volgende geprobeerd: Zorg dat je bij Chrome één flash gebruikt. Dus die van je computer, of die van de ingebouwde chrome.
    Type hiervoor in de browser: chrome: plugins
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 21-01-14 om 16:38.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    omdat je chrome: plugin doet zonder spatie

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    95
    Wereld
    Woestewoud
    Het legen van je normale cache en flash cache zijn 2 verschillende dingen, voor de flash cache moet je naar je configuratieschermpje gaan

  6. #6
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    POEGEL: Heb je al het volgende geprobeerd: Zorg dat je bij Chrome één flash gebruikt. Dus die van je computer, of die van de ingebouwde chrome.
    Type hiervoor in de browser: chrome : plugins
    Top poegel alles werkt weer correct

  7. #7
    Rhayn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb dit probleem dus ook (met Mozilla Firefox) maar met het legen van alle caches kom ik niet verder dan het 2e laadscherm (degene met het blauwe achterscherm. Hij laad namelijk de eerst scherm helemaal uit (waar Ubisoft en BB logo staan) maar net nadat hij wisselt naar het 2e laadscherm gebeurt er niets meer. heb hem al een half uur aan laten staan om te bekijken of er ergens een vertraging mocht zitten maar denk dat dit niet het geval is.

  8. #8
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rhayn Bekijk Berichten
    ik heb dit probleem dus ook (met Mozilla Firefox) maar met het legen van alle caches kom ik niet verder dan het 2e laadscherm (degene met het blauwe achterscherm. Hij laad namelijk de eerst scherm helemaal uit (waar Ubisoft en BB logo staan) maar net nadat hij wisselt naar het 2e laadscherm gebeurt er niets meer. heb hem al een half uur aan laten staan om te bekijken of er ergens een vertraging mocht zitten maar denk dat dit niet het geval is.
    Fout in je flash lijkt me. Ik weet niet of Firefox ook een ingebouwde flash heeft, anders kan het zijn dat die in conflict is met de flash die op je pc staat.
    Bij Chrome gebruik je soms ook de flash van chrome + de flash van pc en dan crasht alles.

  9. #9
    Rhayn's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Moet er dan 1 van beide flash spelers geheel worden afgesloten/verwijderd?

  10. #10
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Rhayn,

    Het lijkt erop dat je flash niet up-to-date is, klik hier om je flash te updaten.
    Ook wil ik je vragen om je cache te legen en een andere browser te proberen (wij raden Google Chrome aan vanwege de ingebouwde flash).

    Mochten je problemen na het volgen van bovenstaande stappen nog steeds niet zijn opgelost dan kun je het beste contact opnemen met het ondersteuningsteam.

    BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.