Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Genraals nummeren of naam geven

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud

    Genraals nummeren of naam geven

    Hoi,

    ik zou graag zien dat je generaals een nummer of naam krijgen.

    met blokken en met transporteren moet je verschrikkelijk goed opletten welke generaal(s) je stuurt, je kunt een aanval dan wel onderbreken, maar als je extra troepen wilt gaan halen en je stuurt de verkeerde weg heb je een uur tijdsverlies.

    Gewoon nr 1,2 3 dan weet je wie je waarvoor kunt gebruiken.

  2. #2
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zie de noodzaak niet echt, als je de generaal kiest, dan komt er eerst een preview wat voor legers er in zitten. Daarnaast, als ik op het eiland kom, haal ik eerst altijd de eenheden van de generaals. Daarna ga ik ze verplaatsen.

    Het ophalen van de eenheden, ik zie de noodzaak niet, daarom moedigt BB je ook aan om een geharde of veteraan te kopen, die reizen sneller. En het mag een best wel aangemoedigd worden, om dan maar iets te gaan kopen.

  3. #3
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    persoonlijk lijkt het me wel leuk als je je generaal een naam kan geven.

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    lijkt me goed idee

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb dit in andere topics nog weleens tussen neus en lippen door genoemd en teken hier dus zeker voor!
    Ik vind het super irritant dat als ik al mijn generaals op 0 heb ik alleen mijn vet en heintje herken. Ik vind het fijn om alle generaals steeds op 0 te hebben zodat ik in 1 oogopslag kan zien hoeveel van welke manschappen ik in het avontuur nog beschikbaar heb. Omdat ik met blocks werk reizen er vaak 2 normale generaals mee op verder het avontuur in en 2 andere zijn pendelbussen voor me. Nu los ik de herkenning op door er 1 rekruut in achter te laten. Echter zou ik het ook veel prettiger vinden werken als de generalen (eventueel per soort) genummerd zouden worden, zeer zeker voor de standaard generaals.

    /teken

  6. #6
    sjaak1515's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Ik vind het wel een goed idee, zou wel handig zijn als je namen geeft of gaat nummeren.

  7. #7

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    herkenbare generaals teken ik ook voor, als ze een nummertje hebben zouden het misschien zelfs fastlinkjes naar de generaal kunnen zijn, sneller spelen ook wel handig met pvp

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    het zaow inderdaat handich zijn als je ze een nummer of naam hadden

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    ik stuur elke keer de verkeerde generaal met me dronke kop van de godendrank dus ik stem voor

  10. #10

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud
    Dat kun je straks doen met het wetenschaps systeem

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.