Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: kerst avontuur

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud

    kerst avontuur

    Ik heb het kerst avontuur nog niet ontvangen, ik begreep van de andere leden van m'n gilde dat ik dit met de eerste opdracht van het kerstevent had moeten krijgen.
    Wat is er mis gegaan.

  2. #2
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb het kerst event ook niet gekregen dus ik sluit bij deze ook bij jou aan. Heb wel de sinterklaas bonus gekregen en ook de missie van pirateneiland maar verder niet.

    Graag help
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  3. #3
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Je krijgt dagelijkse kerst missie's, bij 1 van die missie's is de beloning het kerst avontuur.

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    dat kerst avontuur krijg je toch bij de eerste kerst missie? En die heb ik allang afgerond. Dus graag hulp....

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    niet perse bij de eerste, hij komt bij een dagelijkse dus misschien heb je m morgen pas of zelfs over een week.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    nog geen enkel kerst-avontuur gekregen, bij support zeggen ze dat ze van het probleem op de hoogte zijn, zal me benieuwen,,,

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ik krijg wel de missie van het kerstavontuur en vervolgens kan ik er niets mee

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    lelystad
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Wat een geluk dat ze roepen dat dit spel een Beta versie is.... Wat wel raar is voor een spel waar ook verdient aan word....
    Gewoon meer personeel er op zetten...

  9. #9
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baszie Bekijk Berichten
    Wat een geluk dat ze roepen dat dit spel een Beta versie is.... Wat wel raar is voor een spel waar ook verdient aan word....
    Gewoon meer personeel er op zetten...
    mmh beetje raar commentaar Baszie. Ze doen hun best en de game is inderdaad nog in Beta aangezien grote onderdelen zoals PVP nog niet gereleased zijn.
    Met Kerst event zijn er ook veel mensen die gewoon simpelweg niet lezen en vergeten hun herberg aan te klikken zodat ze de missie krijgen.

    Groetjes,
    Appel
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  10. #10

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    lelystad
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom een beetje raar?
    Ik snap dat "ze" hun best doen om te zorgen dat het spel goed werkt.
    Vind het alleen vreemd dat er zo veel haperingen aan dit spel zitten.
    Zo "zwaar" is dat programmaatje niet. Ben nu wat maanden met dit spel bezig en zie dat er regelmatig fixes gedaan worden.
    En lezen... ja dat is soms wat lastig... Aan de andere kant kun je je ook afvragen of de communicatie helemaal lekker gaat.
    Regel 1 bij communiceren is dat als de ontvanger het bericht niet heeft opgenomen, je moet gaan kijken wat er verzonden is en hoe...
    Ik zeg niet dat er hier slecht gecommuniceert word hoor.

    Maar vind het wel opvallen dat er veel gedoe is omtrent diverse haperingen in het spel.

    Voor de rest is het leuk hoor. En ben niet boos of geirriteerd of zo.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    mmh beetje raar commentaar Baszie. Ze doen hun best en de game is inderdaad nog in Beta aangezien grote onderdelen zoals PVP nog niet gereleased zijn.
    Met Kerst event zijn er ook veel mensen die gewoon simpelweg niet lezen en vergeten hun herberg aan te klikken zodat ze de missie krijgen.

    Groetjes,
    Appel

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.