Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Nog aanwezige grondstoffen

  1. #1
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud

    Nog aanwezige grondstoffen

    Het gebeurt mij regelmatig dat ik eigenlijk al een tijdje geleden had willen gaan slapen, maar opeens nog een melding krijg: mijn/put/veld is uitgeput. Omdat het in totaal om veel mijnen, velden en putten gaat is het bijna geen doen om je muis één voor één op alle mijnen/velden/putten te houden om te kijken of ze vlak voor bedtijd bijna leeg zijn. Mij lijkt het een goed idee om iets als een klein knopje "voorraden tonen" ergens op het scherm neer te zetten. Op het moment dat men daar op klikt dan staan de nog aanwezige grondstoffen van de mijnen/velden/putten bij de desbetreffende mijnen/velden/putten, alsof je op alle mijnen/velden/putten tegelijkertijd je muis zou houden. Dit zorgt voor veel meer overzicht en zodat men nog snel voor het slapen of werken een mijn kan vernieuwen of een veld of put kan slopen en herbouwen.

    Ik hoop dat jullie dit ook een goed idee vinden.
    Groet, Paul

  2. #2
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Je hoeft niet alle mijnen/putten/velden 1 voor 1 af, als je inzoom en 1 tarweveld aanklikt zie je bij alle tarwevelden hoeveel er in zit, het zelfde voor putten, koper/ijzer/kool en goud mijnen.

  3. #3
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aRPeaR Bekijk Berichten
    Je hoeft niet alle mijnen/putten/velden 1 voor 1 af, als je inzoom en 1 tarweveld aanklikt zie je bij alle tarwevelden hoeveel er in zit, het zelfde voor putten, koper/ijzer/kool en goud mijnen.
    Hier kwam ik inderdaad net zelf ook achter. Beetje jammer, als je denkt een goed idee te hebben, bestaat het al, alleen was je er nog niet achter hoe...

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.