Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Verkeerde generaal gekregen

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud

    Verkeerde generaal gekregen

    Beste Admin/Mods?,

    Ik had van de week 2 veteranen-generaals (4999 edelstenen per stuk) gekocht maar kreeg er toen maar 1 in mijn ster-menu.
    Daar heb ik toen een support over aangemaakt en dit was de reactie van support:

    Bij deze kreeg ik dus een 'halloween general' in mijn ster-menu erbij.

    Nu ben ik het hier niet mee eens om de volgende redenen:
    1. Deze halloween generaal heeft een limiet van maar 200 ipv 250.
    2. Deze halloween generaal is dus hetzelfde als een 'geharde generaal' en die kost maar 1250 edelstenen. Dat is dus een verschil van 2749 edelstenen.

    Ik zou dan bij deze ook graag willen vragen om deze, in mijn ogen, fout te herstellen en mij alsnog een veteraan-generaal te geven (en mijn halloween generaal weer weg te nemen).

    mvg,
    Slaafje 'aka Vincent'
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 11-10-12 om 11:50.

  2. #2
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Hey,

    Dit probleem zul je moeten oplossen met het ondersteunings team gezien hun ook degene zijn die contact hebben gehad met jou.
    Stuur ze nog een emailtje en laat ze dit probleem weten. Mocht het niet opgelost worden, stuur mij dan even een PM dan zal ik kijken of ik er wat aan kan doen ;-).

    - BB_Skelril

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Bedankt Skelril en heb ze zojuist nogmaals een e-mail gestuurd

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    En maintenance leer eens normaal nederlands.. in de 6 mails heb ik 100 spelfouten kunnen vinden Shame on you!

  5. #5
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Tja, dat komt omdat het Duitsers zijn met Google translate

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Graag geen e-mails van het ondersteuning team op het forum plaatsen.
    Verder mijn excuses voor het ongemak, maar ik zou je toch willen vragen om nogmaals een ticket in te sturen naar het ondersteuning team. Ik snap dat het een lastige situatie is, maar het kan zijn dat er iets fout is gegaan.

    - BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 11-10-12 om 11:55.

  7. #7

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Dat iets 3-5x fout gaat vind ik erg jammer.. maar ga me nogmaals van me 'goede' kant laten zien...

  8. #8
    EnemyReaverNLD's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Netherlands
    Berichten
    159
    Wereld
    Woestewoud
    gaat om de hulp Slaafje en de boodschap komt duidelijk over in wat ze bedoelen en dat is uiteindelijk ook je doel.
    Schrift is bijzaak hierin, hulp is wat ze je direct bieden bij jou probleem, houd het daar dan bij.
    Zie het als dat ze er zelfs meer moeite voor moeten doen om het jou duidelijk te maken.
    Dus meer werk voor hun en dan z'n reactie schaam je.
    Take it Easy..........But do Take it All
    Altijd jou Foto's/Doc's bij de hand

  9. #9
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Slaafje,

    Ik heb nauw contact gehad met het ondersteuning team en je zou je Generaal terug moeten hebben, alleen is er een probleem waar ook het ondersteuning team niets aan kan doen voor zo ver ik weet. Heb nog even geduld, en je krijgt je Generaal binnenkort terug :-).

    - BB_Skelril

  10. #10

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Ondertussen een maand verder en nogsteeds geen nieuwe generaal.. Ga ook geen ticket meer maken ervoor, ben er klaar mee!

    mvg,

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.