Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Economy-overzicht

  1. #1
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud

    Economy-overzicht

    Dit waren mijn suggesties op de test server voor het economie-overzicht.

    Ik stel voor om de economie-overzicht scherm groter te maken, zodat ik alles kan zien zonder te scrollen.
    Ik wil graag een paar selectievakjes voor kazerne, mijnen en proviandhuis.
    Als je het selectievakje kazerne aanvinkt, zullen alle wapens worden omgezet in een leger en je zult dan zien hoeveel grondstoffen je nodig hebt, zoals bier en kolonisten.
    Als je het selectievakje mijnen aanvinkt, worden de bouwmaterialen berekend die je nodig hebt voor je actieve mijnen als ze zijn uitgeput en ze moeten worden herbouwd.
    Als u het selectievakje proviandhuis aanvinkt, dan wordt het voedsel berekent wat nodig is voor het behoud van afzettingen, actieve verbeteringen en kolonisten voor kazerne.

    En nog iets anders, waarom staat graniet niet in de bouwmaterialen lijst?
    En gebouwen die geupgrade worden worden niet weergeven als stilstaand in overzicht, toch wel handig vooral naar niveau 4 en 5.


    Laat weten wat je er van vindt zodat het meer onder de aandacht komt van BB en eerder wordt doorgevoerd.

Gesloten Onderwerp

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.