Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Problemen met server verbinding

  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    18
    Wereld
    Woestewoud

    Problemen met server verbinding

    Ik merk dat ik na een aantal acties de verbinding met de server verlies waardoor ik weer opnieuw moet inloggen.
    Dit is erg vervelend. Hebben anderen daar ook last van?

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb er ook last van, en sterker nog, ik kan nu zelfs helemaal niets op het speelveld doen.
    Zodra het speelveld in beeld komt, krijg ik binnen enkele seconden de volgende melding:

    Bestand kon niet worden geladen.
    De cliënt kon geen gegevensbestand laden.
    Wis je browsercache en probeer het nog eens.
    Cache is gewist en dit heeft geen effect.
    Het merkwaardige is dat je wel op de achtergrond de speelgeluiden hoort (zoals de vogels).

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ik kan niet online komen vanaaf
    probeer al vanaf kwart voor 7 in te loggen maar wil niet lukken

    en dan met dat kut onderhoud van vannacht kan ik morgen vroeg ook niet online komen, mag tog hope nop een schade vergoeding want dit kost met tog minimaal 36uur spelen dat betekent dat alles leeg is morgen

    fijn fijn

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wachtnacht Bekijk Berichten
    ik kan niet online komen vanaaf
    probeer al vanaf kwart voor 7 in te loggen maar wil niet lukken

    en dan met dat kut onderhoud van vannacht kan ik morgen vroeg ook niet online komen, mag tog hope nop een schade vergoeding want dit kost met tog minimaal 36uur spelen dat betekent dat alles leeg is morgen

    fijn fijn
    ik zou je toch adviseren om ff met een of andere spelling check er over heen te gaan voor je iets post, want het is bijna niet te lezen... ik weet dat je aan dyslexie nix kunt doen, maar toch is het voor anderen wel erg lastig om te lezen... (gewoon advies)
    vergoeding kun je sowieso vergeten... dat alles leeg is is alleen maar positief, dat betekent dat je gewoon lekker door hebt geproduceert!

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    alles leeg noem jij positief kost me weer eens 2 dagen om dat op te bouwen
    dus aan het einde v/d rit kost het me alleen maar gs

    spelling check??

    is tog machtig duidelijk, mssn dat een kakker uut de randstad er niks van snapt maarja das tog appart volk

  6. #6

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wachtnacht Bekijk Berichten
    alles leeg noem jij positief kost me weer eens 2 dagen om dat op te bouwen
    dus aan het einde v/d rit kost het me alleen maar gs

    spelling check??

    is tog machtig duidelijk, mssn dat een kakker uut de randstad er niks van snapt maarja das tog appart volk
    je moet mensen uit de randstad niet de zwarte piet toespelen
    overigens kom ik niet uit de randstad...
    maar dit is internet, niet het plaatselijke reclame blaadje van de boerenbond, dus misschien toch gewoon beter als je ABN praat...

    maar goed, los van dat alles, dat jij maar 5 minuten per dag inlogt voor dat je het land op gaat en daardoor 2 dagen doet om je (settlers)landje op te knappen dat is niet BB's fout... het is algemeen bekend dat elke dinsdagnacht (ja, ik noem het dinsdagnacht!) wekelijks onderhoud plaats vindt...
    dat jij daar problemen van ondervindt is erg jammer, maar nix aan te doen! persoonlijk had ik ook liever dat het van 9:00 tot 17:00 onderhoud was in plaats van 's nachts, maar we zullen er mee moeten leven...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.