Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: TSO op je tablet ( android )

  1. #1
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud

    TSO op je tablet ( android )

    Hallo Allemaal,

    Daar ik heerlijk in mijn tuintje wilde zitten , en toch tso wilde spelen, ben ik gaan rond kijken hoe ik dat voor elkaar kon krijgen op mijn tablet.

    Flash word niet ondersteund door android ( oke er zijn apps voor te downloaden ), en zelfs de samsung galaxy tab 2 kan tso niet draaien ivm geheugen.

    Nu heb ik op die zelfde tablet gisteren een app geinstaleerd, en nu kan het wel, zonder problemen.
    deze app streamed het beeld en geluid vanaf je pc naar je tablet / telefoon
    op deze manier kan je dus je muis gebruiken op touchscreen , en werkt best fijn.
    ik heb gisteren middag aantal uur tso in de tuin gedaan, zelfs avontuurtje ging gemakkelijk ( generaal vullen etc )
    ik heb BB_Skellril gevraagd of ik dit met jullie mocht delen en dat mocht.

    De app heet Splashtop remote HD , is te downloaden vanaf de android playstore, en kostte €6.85. ( er staat ook een niet HD versie voor €3.80 , maar daar weet ik de kwaliteit niet van )
    je instaleerd dan een programma op je pc, waarmee je streamed naar je tablet via je wifi netwerk.

    het is veilig, je zet op je computer een wachtwoord, die moet je op je tablet / smartfoon invullen, ook kan je aanvinken dat zodra je de app opstart, je pc op slot gaat > en dus ook je wachtwoord van je pc moet gebruiken.


    Je pc blijft dus hoe dan ook aan, en alles wat je doet op tablet, zie je op pc gebeuren
    je pc doet het denk werk, en alleen het beeld / geluid / vermogen om dingen te doen, word gestreamed naar de tablet.

    * zolang je het stream programma niet instaleerd op je pc, kan je tablet geen verbinding maken > ook moet je binnen bereik van je wifi zitten , en de wachtwoorden kennen.


    Skellril rade LogMeIn aan , maar deze app is niet te vinden op de google playstore.
    foto's :







    Wie er wat aan heeft, veel plezier er mee, ik zit in iedergeval vaker in de tuin haha


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  2. #2
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    goed bezig

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    logmein is grafisch ook niet super, maar wel een leuk alternatief. Gebruik t nog wel s een enkele keer vanaf het werk als ik thuis met wat zaken bezig ben :P. Deze ziet er op t oog in eerste instantie grafisch beter uit. Geen idee hoe dat verder is zodra je gaat scrollen.

  4. #4
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    werkt zeker niet op ipad aangezien daar geloof ik geen java op staat
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  5. #5
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    werkt zeker niet op ipad aangezien daar geloof ik geen java op staat
    Flash kent Apple niet. Java is Runescape

  6. #6
    Zubatsu's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    166
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kili Bekijk Berichten
    logmein is grafisch ook niet super, maar wel een leuk alternatief. Gebruik t nog wel s een enkele keer vanaf het werk als ik thuis met wat zaken bezig ben :P. Deze ziet er op t oog in eerste instantie grafisch beter uit. Geen idee hoe dat verder is zodra je gaat scrollen.
    scrollen werkt met grafisch schroll wieltje, werkt goed, je kan goed je eiland bij houden

    en taart, op android staat geen flash > tso draait niet op de tablet, maar in dit geval op mijn pc, alleen het beeld / geluid en toetsenboard / muis worden gestreamed naar de tablet, dus als deze app ook voor ipad is, dan werk t


    | Signature Request topic | Signature wijzigen Tutorial |

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appeltaart Bekijk Berichten
    Jep zoiets of in pegi 7 taal....Lieve speler 1000 troepen zijn verdwaald in het bos van roodkapje en hebben de weg verloren. Als reward krijg je lijm om een mooie vlieger mee te maken zodat je niet meer verdrietig hoeft te zijn

  7. #7
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Waarom niet gewoon Flash Player installeren?

    Android 2.x & 3.x : http://download.macromedia.com/pub/f...er_pre_ics.apk
    Android 4.x: http://download.macromedia.com/pub/f...player_ics.apk

  8. #8

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord_Spookstah Bekijk Berichten
    Waarom niet gewoon Flash Player installeren?

    Android 2.x & 3.x : http://download.macromedia.com/pub/f...er_pre_ics.apk
    Android 4.x: http://download.macromedia.com/pub/f...player_ics.apk
    De meeste schijnen dat te vermijden voor hitte problemen die ze met flash spellen kunnen kijgen. HTML5 hebben ze dan weer veel minder problemen mee naar t schijnt. Extern inloggen zoals hier is ook een stuk minder intensief voor je tablet

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.