Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Produktie klopt niet

  1. #1

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud

    Produktie klopt niet

    Het zal wel hier en daar bekend zijn...maar het lijkt mij echt wel een bug...zeker als je dit niet door heb....en ik vind het niet in de bug lijst..of fixed lijstjes terug.

    Op het moment dat mijn storage vol zit, b.v. brood. dan stoppen de bakkers met bakken..dus de tijdbalk in de bakker is weg..normaal. Ze zijn nog steeds werkend, maar produceren niets.
    De molens produceren ook, maar het meel kan niet opgenomen worden door de bakkers, want die bakken niet. De molens produceren overigens niet genoeg voor de bakkers...maar die bakken niet. Dus de hoeveel meel neemt af..niet toe.
    Dus de vraag is, waar is het meel gebleven. en als het wel naar de bakker is gegaan...waar is het brood?

    Dit is trouwens ook gaande met alle andere resources. Dus heb je dit niet door, produceer je voor lucht...of een bank.
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      bakker.jpg
Bekeken:   138
Grootte:   19,1 KB
ID:        361   Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      produktie-brood.jpg
Bekeken:   134
Grootte:   19,3 KB
ID:        362   Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      produktie-meel.jpg
Bekeken:   146
Grootte:   20,3 KB
ID:        363  

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.