Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Vraag over ban

  1. #1
    Deshima's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud

    Vraag over ban

    Vandaag kreeg ik een ban zonder waarschuwing.
    Zonder dat ik een regel had overtreden.
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...-gedragsregels

    MOD_Mystery gaf mij in de melding het bericht: "Dergelijke taal gebruiken wij hier niet."

    Dat had hij/zij dus ook gewoon kunnen zeggen.
    Want iemand bannen zonder aan te geven welke regel overtreden is, het is erg verwarrend.
    De taal die niet op prijs werd gesteld, was het woord "kutten", een woord dat in bepaalde delen van Nederland vaak gebruikt wordt.
    Het betekend: "Bezig zijn met lastige problemen, zonder dat er een oplossing in zicht is."

    Iemand bannen zonder aan te geven welke regel overtreden is, zonder een waarschuwing te hebben gegeven die ook gewerkt zou hebben, het is mij niet helemaal duidelijk waar dit over gaat.
    Ben er verder niet boos over of zo, ik zal in de toekomst de chat zoveel mogelijk trachten te mijden.

  2. #2
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Mjah, dat een dergelijk woord gebezigd wordt is misschien wel zo, sterker nog... ik gebruik het zelf ook wel eens in die context. Maar zou je het ook zeggen in aanwezigheid van jonge kinderen? Dit spel moet geschikt zijn vanaf 7 jaar en ouder, dan willen ze idd dergelijke taal gewoon niet in de chat hebben.

    Wel ben ik het met je eens dat er best eerst wel gewoon ff een waarschuwing vanaf kan ipv direct maar een ban in je gezicht gegooid te krijgen. Dat is dan ook weer nergens voor nodig imho.

  3. #3
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Klachten over bans en dergelijke kunnen terecht bij het ondersteuning team: www.thesettlersonline.nl/hulp-en-ondersteuning

    - BB_Skelril

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.