Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 27

Onderwerp: Fout in spel?

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud

    Fout in spel?

    Ik wil aan de rechterkant het middelste land innemen. Ik heb alleen nog de bandietenleider te gaan en ik heb al 4 keer aangevallen met volledige goede troepen. Nu valt me al 2 x op dat het aantal tegenstanders niet minder word. Erg vervelend. Is dit te verhelpen?

  2. #2
    Poegel's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    969
    Wereld
    Woestewoud
    Wie zit er in het kamp en welke eenheden gebruik je?
    Let op: Een leider zelf krijgt zijn levens terug nadat je hem hebt aangevallen.

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    In het kamp: Chuck, 50 waakhonden, 100 rouwdouwers, 49 padvinders.
    Ik, de laatste keer: 1 Generaal, 50 Soldaten, 74 Recruten, 25 grootboogschutters, 25 boogschutters, 26 milities.

    Ik zie gewoon 2x dezelfde eenheden achter elkaar en niemand gaat dood. Ik snap dat ik het niet in een keer kan doen, maar er moeten toch op zijn minst een paar dood gaan???
    Laatst gewijzigd door Pluisje26; 06-01-14 om 20:15.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pluisje26 Bekijk Berichten
    In het kamp: Chuck, 50 waakhonden, 100 rouwdouwers, 49 padvinders.
    Ik, de laatste keer: 1 Generaal, 50 Soldaten, 74 Recruten, 25 grootboogschutters, 25 boogschutters, 26 milities.

    Ik zie gewoon 2x dezelfde eenheden achter elkaar en niemand gaat dood. Ik snap dat ik het niet in een keer kan doen, maar er moeten toch op zijn minst een paar dood gaan???
    als je wilt dat er een paar dood gaan dan moet je er wat cavalerie op gooien

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    als je wilt dat er een paar dood gaan dan moet je er wat cavalerie op gooien
    Heb je toevallig wat paarden over? :P

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    Dank jullie wel!

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    ik zit met pluisje mee te kijken en ik moet zeggen de lol is er wel af.
    Wat ik zie gebeuren is dat ze nu precies aanval zoals tymy zei alleen met 5 rekruten minder. maar er gaat helemaal 0 komma 0 dood. Nu moet er niet gezegd worden dat het aan die 5 man minder ligt want er zou dan toch van die leiders kamp "iets" dood moeten gaan? niets, maar dan ook niets gaat dood... bij geen enkele eerder kamp meegemaakt. dat je meerdere keren moet aanvallen snappen we allemaal maar ze valt nu al meer 20 x aan. als het maar op "1" manier kan is het een ... spel.

    Mening

  8. #8

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesoe Bekijk Berichten
    ik zit met pluisje mee te kijken en ik moet zeggen de lol is er wel af.
    Wat ik zie gebeuren is dat ze nu precies aanval zoals tymy zei alleen met 5 rekruten minder. maar er gaat helemaal 0 komma 0 dood. Nu moet er niet gezegd worden dat het aan die 5 man minder ligt want er zou dan toch van die leiders kamp "iets" dood moeten gaan? niets, maar dan ook niets gaat dood... bij geen enkele eerder kamp meegemaakt. dat je meerdere keren moet aanvallen snappen we allemaal maar ze valt nu al meer 20 x aan. als het maar op "1" manier kan is het een ... spel.

    Mening
    okay, daar gaan we dan: het ligt aan die 5 rekruten minder!!!
    die berekening is/was zo minimalistisch mogelijk, als jij/jullie zelfs daar nog op gaan bezuinigen tja, dan loop je nou eenmaal een risico...

    natuurlijk kan het ook op andere manieren, alleenTymy heeft je verwezen naar een van de eenvoudigere manieren...
    ik kan je er nog wel een paar geven hoor:
    1: 5R 50C
    2: 80B 120LB
    3: 70R 66C 64A
    of:
    1: 1R 120C
    2: 100R 50M 100LB
    of:
    1: 84R 116C
    2: 200S
    of:
    1: 270K

    genoeg mogelijkheden, Tymy's oplossing is in principe de standaard oplossing die de meeste gebruiken...
    als je wilt bezuinigen op iets een berekening die helemaal geoptimaliseerd is dan neem je dus een risico!

    buiten dat, als je echt eerst een aanval met cavalerie had gedaan, zoals eerder aangegeven, dan had/heb je dus ook zeker eenheden vermoord...

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Ik blijf het raar vinden... Dus je moet een rekenmachine gebruiken om dit te kunnen spelen? of als je rekenwonder bent precies berekenen hoeveel mannetjes je nodig hebt? Hoe kom jij op die uitkomsten?
    Jou laatste optie kunnen wij sowieso niet want we kunnen maar met 200 mannetjes aanvallen.

    Het hele spel hoefde geen rekenwonder te zijn maar als je met te weinig aanviel moest je gewoon een paar x extra aanvallen. Maar nu zomaaaaar moet je het op deze manier doen... Echt jammer hoor.... je hoort toch gewoon de mogelijkheid te hebben om deze ook te kunnen verslaan met een heeeeel klein legertje maar dan 1000x aanvallen ofzo? net als bij de andere kampen.

  10. #10

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Dat kan ook wel, op de leider na.... Die zal je echt in 1 keer moeten doden, omdat deze zich hersteld.
    Maar dan moet je ook nog eens eerst duizend (mss lichtjes overdreven) keer een paar Cavalerie sturen om de andere troepen in het kamp te doden, wat dan ook weer niet echt handig is.

    En als elk kamp met 800x 1 rekruut sturen vernietigd zou kunnen worden, dan is elke vorm van uitdaging verdwenen.
    Als dat is wat je zoekt, zijn er vast andere spellen die je kan spelen.... Candy Crush Saga mss iets voor jouw?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.