Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: voltooien van gildemissies bijna niet te doen ...

  1. #1
    Bleulady's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud

    voltooien van gildemissies bijna niet te doen ...

    vandaag weer eens een gildemissie gekregen die niet te voltooien is
    zeker niet als je minder tijd hebt om te spelen en afhankelijk bent van bepaalde tijden die beschikbaar zijn om in het spel te kunnen zijn

    bv vandaag een gildemisse van maak 1 geschrift ( voor niveau 53 )
    leuk bedacht mits je genoeg geschriften ( 5 moeten inmiddels daarvan ) hebt liggen en op tijd zou kunnen inloggen
    op een dag dat er dan in de ochtend onderhoud is , is het zelfs niet meer mogelijk om in de ochtend dan te starten , en is de missie onmogelijk gemaakt om nog op tijd te kunnen voltooien
    het valt me sinds het nieuwe systeem op dat we vaker missies krijgen die of erg duur zijn om te doen , en daardoor worden overgeslagen
    of ze zijn zoals nu niet te doen omdat de tijd voor het afmaken ontbreekt

    er zijn ook veel spelers die alleen in de avonden kunnen inloggen door werk of andere redenen
    die spelers kunnen dus in feite nooit meer gildemissies voltooien die van tijd afhankelijk zijn

    tevens heb ik gemerkt dat de kosten van edels om de missie af te kopen duurder zijn geworden , 3 x wat het daarvoor was , en is wat mij betreft ook die optie niet meer aantrekkelijk om te doen

    genoeg frustraties levert het zeker op en of het het spelgenot bevordert vraag ik me sterk af

    ik hoop dat er meer rekening gehouden gaat worden en de gildemissies worden aangepast naar haalbare doelen , voor elk niveau
    Vriendelijke groet Bleulady

  2. #2
    Bleulady's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    7
    Wereld
    Woestewoud
    bericht is naar feedback geplaatst
    blijkbaar moet het daar staan om er iets aan te laten doen

    http://forum.thesettlersonline.nl/th...8986#post28986

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Het bericht is niet verplaatst omdat er anders niets mee gedaan zal worden, maar omdat het hebben van heel erg veel topics met allemaal hetzelfde onderwerp het forum heel erg onoverzichtelijk maakt. We proberen het forum zo overzichtelijk mogelijk te krijgen.

    Met vriendelijke groeten
    het Mod_team

    P.S. Bij deze sluit ik dit topic.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.