Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Handel sortering werkt niet

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud

    Handel sortering werkt niet

    Is jullie ook opgevallen dat het sorteren niet meer goed werkt in het nieuwe handelssysteem. Je kon altijd sorteren door op de header van de kolom te klikken. Dat kan nu nog, maar als je naar pagina 2 gaat dan is de sortering weg. Bovendien zie je daar weer items staan die qua sortering op pagina 1 hadden moeten staan. Als je op pagina 2 op sorteren klikt gaat ie weer naar pagina 1.

    Erg jammer dit...nu is het echt zoeken naar die deal met het product wat je wilt verkopen.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Wat ook wat vreemd werkt is dat als je op 2x op de header van de kolom klikt, het er op lijkt dat de eerste keer de pagina waar je op staat wordt gesorteerd en de 2e keer alle pagina's.

    Je zou verwachten dat je bij de eerste keer klikken sortering over alle pagina's krijgt en bij de 2e keer klikken de sortering in omgekeerde volgorde (althans zo werken bijna alle spellen/applicaties).

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    Hier nog 1, ik heb nog maar 1 ijzer dus ijzerwapensmid en alles op slapen gezet, zo dringend ijzer nodig
    vind een handel 100 ijzer tegen 250 brood, niet te duur dacht ik handel met succes afgerond
    vind ik in mijn pakhuis 95 ijzer, waarvan ik er zelf al 1 had????????????????

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    je moet wel je pakhuis upgraden

  5. #5
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Er zal binnenkort een fix zijn voor het sorteren.

    - BB_Skelril

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    Tot dan:

    klik op "aanbod:"
    klik op "kosten:"
    klik op "aanbod:"


    en als je naar de volgende pagina gaat blijkt het wel allemaal goed gesorteerd te zijn

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.