Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: geen pompoenen in dappere

  1. #1

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud

    geen pompoenen in dappere

    zelf 2 keer dappere kleermakertje gespeeld maar geen pompoenen gehad. terwijl dit wel wordt aan gegeven, dat in dit avo pompoens worden verdeeld.

    mijn medespelers hebben ook geen pompoenen in hun loot gekregen.
    meerdere mensen die mee gemaakt?

  2. #2
    Nelleke199's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    318
    Wereld
    Woestewoud
    Je maakt kans op pompoenen als je sommige avo's speelt.
    Ik heb ook al 3x geen pompoenen gekregen bij pirateneiland.
    .................................. Life is a gift, everything else is wrapping ..................................

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Er zijn momenteel 2 verschillende "dappere kleermakertjes" in omloop. Wat vroeger "Het heldhaftige kleermakertje" heette, heet nu ook dappere. Kijk bv. maar eens in de winkel bij de epische voorwerpen. Erg verwarrend. Ik denk dat dit een nieuwe bug is. Ik vermoed (maar weet niet zeker) dat je nu bij het oude heldhaftige k.m. pompoenen kunt krijgen en niet bij het traditionele dappere kleermakertje.

  4. #4
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    Let goed op de afbeelding op het avo bij dappere/heldhaftige...verraden, zonen en dappere geven geen poms.

  5. #5
    Jehanne's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    88
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moony Bekijk Berichten
    zelf 2 keer dappere kleermakertje gespeeld maar geen pompoenen gehad. terwijl dit wel wordt aan gegeven, dat in dit avo pompoens worden verdeeld.

    mijn medespelers hebben ook geen pompoenen in hun loot gekregen.
    meerdere mensen die mee gemaakt?
    Er staat niet dat je ze krijgt, er is kans op pompoenen....ook kans op niks dus.

  6. #6

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    daarom heren dames was dit een vraag. en geen vaste stelling bedankt boomklever

  7. #7

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    63
    Wereld
    Woestewoud
    sorry dat ik er zo laat mee kom maar op de engelse site staat Clever en Heroic voor de pompoenen. Dus de foute naam (dappere dus) staat ook in de lijst met avo's verkeerd, net als overal.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.