Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: missie: bevrijd het thuisgebied

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud

    missie: bevrijd het thuisgebied

    Hallo

    Ik heb een probleem met de missie bevrijd het thuis gebied
    Ik heb scheinbaar de sub missie: meer sectore niet voltooid tussen de level 15-30
    Nu was ik dus al lvl 31 toen ik die missie gehaalt heb maar hij voltooid dus niet
    Om dat ik over het level lemiet zit

    Wat kan ik daar nu aan doen dat de missie uit me missieboek verdwijnt zo dat ik meschien een vervolg missie krijg ?
    Alvast bedankt Panterclaw

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    188
    Wereld
    Woestewoud
    Tijdens de update van de servers die op 20 februari plaats vindt wordt de level-limiet opgeheven. Je zult dan alsnog de missies kunnen afronden.

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo

    Bij mij is het probleem ook nog niet opgelost de sub missie Meer Sectoren van de hooft missie bevrijd het thuis gebied is nog steeds niet voltooid
    Hoewel ik het heele eiland al heb veroverd geeft ie toch aan dat meer sectoren niet gedaan is =P wat kan ik daar nu aan doen ?

    Groetjes Panterclaw
    Laatst gewijzigd door panterclaw; 06-03-13 om 10:24. Reden: fout in text

  4. #4
    Bollekebeer's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    ik zou de update die nu gedraait wordt even afwachten, als het dan nog niet is opgelost misschien contact met ondersteuning opnemen.

  5. #5

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    Hallo

    de missie bevrijd het thuis gebied is nog steeds niet compleet en denk dat jullie hem gewoon moeten verwijderen
    want de sub missie meer sectoren kan ik niet meer halen omdat ik mijn eiland al heb veroverd
    ik heb gezien dat de level restricties er af zijn maar als ik geen sectoren heb om te veroveren heb ik daar ook niets aan
    ik kan die missie meer doen dus

    groetjes Panterclaw

  6. #6
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Panterclaw,

    Dit is helaas nog een 'bug' welke hopelijk zo snel mogelijk zal worden opgelost.

    - BB_Skelril

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud
    Fijn, ik zit met 't zelfde probleem namelijk

  8. #8

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind het wel vervelend worden, want je krijgt 100 keer per dag missie voltooid te zien op deze missie?
    heel irritant en hopelijk kan hier snel iets aan gedaan worden.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.