Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Waarom niet van een Lootspot een handelsitem maken?

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    70
    Wereld
    Woestewoud

    Waarom niet van een Lootspot een handelsitem maken?

    Veel van onze spelers spelen samen een avontuur en/of laten hun vrienden/gildeleden één aanval doen zodat ze de volledige beloning krijgen, de bekende lootspot/ls Sommige spelers kiezen er voor om als er geen vrienden/gildeleden aanwezig zijn om de ls te verkopen. Helaas kan dat niet waardoor er 1 vis wordt verkocht voor bijvoorbeeld 400 graniet.

    Ik zou het een goede kwalitatieve uitbreiding vinden als je in plaats van een vriend uit te nodigen ook een ls daadwerkelijk zou kunnen verkopen op het hh. Dat zorgt er ook voor dat je zeker weet dat je een ls koopt en geen hele dure vis. Ik weet dat BB het idee van LS niet omarmt maar wellicht willen jullie het eens bespreken.

  2. #2

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Dat lijkt me een geweldig idee Rampire.

  3. #3
    Walov's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Holland
    Berichten
    313
    Wereld
    Woestewoud
    Loots hou ik in de gilde on het band te verstevigen.

  4. #4
    TIPEX
    -

  5. #5

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Ik kan nu ook een ls verkopen op de handel
    dus wat tipex zegt _
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  6. #6
    TIPEX
    ik beoel eigenlijk dat het verboden zou moeten worden, ik koop er ook wel op handel, omdat he tmogleijk is, maar eigenljk ik tegen vekropen, ze zouden dit kunne beperken door ook op uitnodigen van lootspot de 24uurs regel in te stellen zoals de konop vriend uitnodigen, en je kunt je vrienden nie thelpen voor die uren voorbij zijn

    lootspot geven is ook helpen dus zou enke maar voor zichzelf spreken da took die hulp beperkt word in tijd

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TIPEX Bekijk Berichten
    ik beoel eigenlijk dat het verboden zou moeten worden, ik koop er ook wel op handel, omdat he tmogleijk is, maar eigenljk ik tegen vekropen, ze zouden dit kunne beperken door ook op uitnodigen van lootspot de 24uurs regel in te stellen zoals de konop vriend uitnodigen, en je kunt je vrienden nie thelpen voor die uren voorbij zijn

    lootspot geven is ook helpen dus zou enke maar voor zichzelf spreken da took die hulp beperkt word in tijd
    Lootspots verbieden? Ben je nu helemaal belazerd? Lootspots zijn juist een van de meest succesvolle handelswaren. Lootspots hebben de handel enorm uitgebreid, en het kunnen krijgen van een loot zonder tijd en energie te steken in een avontuur is altijd een geweldig idee geweest waar velen graag aan meedoen. Ik ben het totaal oneens met je stellingen, Tipex. Doe mij maar dat idee van Rampire

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.