Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Zonen van het veld

  1. #1

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud

    Zonen van het veld

    Generaal wordt onderschept bij meerdere kampen, en aanval start gelijk.
    Kom niet eens in het onderschepping gebied maar loop er langs heen en toch wordt ik onderschept!
    Ik krijg ook niet de kans om terug te trekken want de aanval start gelijk als hij onderschept wordt!

    155XB 80C en nog wat andere eenheden naar de klote.

    Is dit op te lossen en wordt ik gecompenseerd met mijn verliezen die ik eigenlijk niet zou hebben.

    Groet Avatar77

  2. #2

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    794
    Wereld
    Woestewoud
    vast wel op te lossen, maar denk dat je met screenshotjes moet komen...
    sowieso al omdat er veel kampjes zijn bij zonen van het veld, dus nu is het lastig inschatten om welk(e) kampje(s) het gaat...

    en compensatie kun je waarschijnlijk op je buik schrijven

  3. #3

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GEXTE Bekijk Berichten
    vast wel op te lossen, maar denk dat je met screenshotjes moet komen...
    sowieso al omdat er veel kampjes zijn bij zonen van het veld, dus nu is het lastig inschatten om welk(e) kampje(s) het gaat...

    en compensatie kun je waarschijnlijk op je buik schrijven
    Wordt lastig als de aanvallen al afgelopen zijn is niet zo dat ik steeds een screenshot maak van iedere aanval die ik doe?
    Verwachte ook niet dat ik onderschept zou worden of zo heb avo al meerdere keren gespeeld en steeds het zelfde, en nu ineens gaat het fout.
    Laatst gewijzigd door avatar77; 13-05-14 om 14:26.

  4. #4

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Je strijdverslag opsturen naar ondersteuning, dan krijg je de grondstoffen terug.
    Zonen van het Veldt is nogal buggy, ik heb er ook al eens gs voor terug ontvangen.

  5. #5

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Je kunt altijd achteraf een screenshot maken hé.
    Zo kan je in ieder geval laten zien om welke kampen het gaat en waar je zelf opgesteld staat.

    En als het zonen betreft is er natuurlijk grote kans dat je aan het blocken was? Blocken maakt de kans op vergoeding een stuk kleiner aangezien BB dat niet ondersteund.

  6. #6

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    Je kunt altijd achteraf een screenshot maken hé.
    Zo kan je in ieder geval laten zien om welke kampen het gaat en waar je zelf opgesteld staat.

    En als het zonen betreft is er natuurlijk grote kans dat je aan het blocken was? Blocken maakt de kans op vergoeding een stuk kleiner aangezien BB dat niet ondersteund.
    Hoi, Nee gebruik geen blocks in Zvhv

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.