Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: [Overige] level 50 handicap

  1. #1

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud

    [Overige] level 50 handicap

    Wanneer word de levelcap is verhoogd als ik mijn vriendenlijst
    bekijk zie ik overal level 50 er word wel vaker om gevraagd
    Maar ik hoor liever is een keer een antwoord
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  2. #2

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    na 4 dagen nog geen reactie
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  3. #3
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    als het antwoord al ergens op het forum te vinden is, laten ze je zelf wel zoeken *hint hint* klik hier *hint hint*

  4. #4

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    dat heb ik zeker gelezen het is een agenda punt voor de volgende vergadering die gepland
    staat 33 januari 2015 mits der hele staf aanwezig is

    zoiets is het antwoord dus
    maar nog steeds niks wijzer geworden op de vraag
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  5. #5

    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Rozendaal
    Berichten
    202
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michael4david Bekijk Berichten
    dat heb ik zeker gelezen het is een agenda punt voor de volgende vergadering die gepland
    staat 33 januari 2015 mits der hele staf aanwezig is

    zoiets is het antwoord dus
    maar nog steeds niks wijzer geworden op de vraag
    33 januari wordt het nooit dus kun je lang wachten

  6. #6
    wittenagel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    297
    Wereld
    Woestewoud
    In dit spel kan je nou eenmaal niet eindeloos levelen. Je kan geen gebouwen lvl 10 maken.
    Dat zijn meestal online android games.

    Ik ben natuurlijk wel voorstander van level cap maar dat gaat niet een twee drie. Als je een boerderij level 10 cap geeft krijg je overvloed aan tarwe dus alles wat daar betrekking op heeft moet dan hoger. Als zij alles hoger gaan zetten dan is de ritme van de spel ineens anders. Dan komt fairplay weer kijken of andere spelers gaan klagen dat het in hun tijd niet zo was en dat zij er veel meer voor moesten doen om lvl 50 te halen.

    Dus het zit echt niet gemakkelijk in elkaar. Maar ben wel voorstander van level verhoging

  7. #7

    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    tiel
    Berichten
    86
    Wereld
    Woestewoud
    Ik weet dat het niet makkelijk in elkaar zit
    Maar een boerderij level 6 wie zat daar op te wachten kunnen we nog meer brood maken
    om de handels prijs te drukken
    Heb het eerder bij piratestorm meegemaakt was ook een level cap en het is wel degelijk op te lossen als ze maar willen
    en als ze het eenmaal geleerd hebben is de volgende cap veel makkelijker nu doen ze niks omdat het geen prio heeft
    Bij piratestorm stopten de big players met cash inflow en of ze wilden verhogen
    eerste verhoging was normale level hoogte was een fout daarna werden de levels met heel erg veel meer xp verhoogt
    Dat kan hier ook hoef geen 20 verrassings aanval te doen voor level maar maak het gelijk 100 bv
    Dan hebben de spelers weer wat te doen daar gaat het toch eigenlijk om
    "Whoever fights with monsters should see to it that he does not become a monster in the process. And when you gaze long into an abyss the abyss also gazes into you."

  8. #8
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Als level 50 is er op dit moment geen *** meer aan. Het enige is meer en sneller maar voor wat? je hebt alles in principe al. Het wordt tijd dat er weer eens echte uitdaging in het spel komt. Al is het eindcontent waarna je in principe klaar ben met het spel. Het spel mist op dit moment gewoon een doel en er is geen enkel tactiek meer nodig. Dus vandaar BUMP

  9. #9

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    640
    Wereld
    Woestewoud
    Mag ik vragen wat het nut is van steeds maar topics te openen over hetzelfde onderwerp? Zoals in andere onderwerpen aangekaart geeft BB_Grubur alles door aan de ontwikkelaars maar is er niet altijd mogelijkheid om in elk topic te antwoorden door BB_Grubur zelf.

  10. #10
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb het topic niet geopend. Ik reageer enkel in een oud topic omdat het nog steeds van toepassing is. Het feit dat er meerdere topics over een bepaald item bestaan geeft weer dat de spelers graag wat willen horen over voorgenoemde item. Het is mooi dat Grubur het doorgeeft aan de ontwikkelaars maar het zou fijn zijn als de ontwikkelaars iets zouden meegeven aan Grubur om door te geven aan ons.

    Na een jaar of 2 zou je toch verwachten dat er een paar levels bij kunnen. Hoeft natuurlijk niet gelijk 50.
    Laatst gewijzigd door ricos221; 07-04-15 om 04:17.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.