Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: waterleidingbedrijf

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud

    waterleidingbedrijf

    Misschien iets om te kunnen onderzoeken, wanneer de talentenboom er is; een waterleidingbedrijf.

    Deze pompt water op uit het meer, waarna je via leidingen je bedrijven die water nodig hebben op het waternet kunt aansluiten, je hebt hiervoor pompen nodig bij het meer, vervolgens een waterzuiveringsinstallatie, en daarna leidingen naar het bedrijf. we zitten nu nog in de middeleeuwen of zo, dus logisch dat we het moeten hebben van putten, alleen mag daar wel wat ontwikkeling in komen wat mij betreft. De pompen moet je af en toe vervangen, en wat mij betreft verouderen de leidingen ook na veel gebruik, maar het scheelt iedere dag eindeloos putten herbouwen.

    Dit is iets voor wanneer je wat verder in het spel bent, op een gegeven moment zal het effectiever water moeten kunnen geven tov het huidige emmertjes water halen systeem.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Ongeveer zoiets is er al he, de watermolen

  3. #3
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Je hebt de watermolen al, daarmee vervang je de waterputten.

    En settlers moet niet modern worden net als anno.

  4. #4
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Haha, komt ineens een Sim City gevoel boven hier :P

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    Ben gewoon het putten herbouwen zat Watermolen vervangt per level 1 put, dat scheelt eigenlijk zo goed als niks... dus ik dacht misschien ff een ander systeem ervoor, ze hadden in de romeinse tijd ook al aquaducten,, ben je al we weer ietsje verder in de tijd, maar aangezien we ons toch wel gaan ontwikkelen met talenten

  6. #6
    Halandinh's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Berichten
    180
    Wereld
    Woestewoud
    Klopt, maar een waterleiding vind ik niet een goed plan. Dan liever gewoon de putten vervangen.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.