Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Calculator is weg

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud

    Calculator is weg

    Verbazing ..de site met de calculator is weg na inloggen krijg je woord je doorgelinkt na 1 of andre ranzige site?
    Mijn verbazing is groot vooral omdat ik liever niet geheel op guides afga, graag een oplossing BB?

  2. #2
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Dit zijn allemaal fan sites, dus heeft BB niks mee te maken.
    Maar als je wil berekenen gebruik deze eens : http://www.settlersonlinetools.com/en/combat_simulator/

  3. #3

    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    9
    Wereld
    Woestewoud
    Nou ik was ook wel verbaasd , hoe moet ik nou weer weten dat BB er niets mee te maken heeft.
    en ze werkten wel fantastisch
    Als ik naar de voorgestelde link ga en ik het eerste kamp door de simulator laat draaien , bigint het wachten , .... 2 min later nog steeds wachten... ( ga ff bakkie koffie zetten) ... wachten ik wacht al 4 minuten... na vijf minuten is ie pas op 10 % hahaha Ik lijk wel gek

    Sorry hoor maar dit lijkt nergens op gebruiken ze een telraam ofzo
    nou ik zoek wel wat anders

  4. #4
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    flitz, dat ligt dan aan welke instellingen je gebruikt, als je find the best attacker met alle beschikbare eenheden aanzet van 0-200 dan heeft hij miljoenen mogelijkheden en is hij uiteraard uren bezig.

  5. #5

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    161
    Wereld
    Woestewoud
    increment op 50 of hoger zetten is hij zo klaar

  6. #6
    ricos221's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    193
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flitz Bekijk Berichten
    Nou ik was ook wel verbaasd , hoe moet ik nou weer weten dat BB er niets mee te maken heeft.
    en ze werkten wel fantastisch
    Als ik naar de voorgestelde link ga en ik het eerste kamp door de simulator laat draaien , bigint het wachten , .... 2 min later nog steeds wachten... ( ga ff bakkie koffie zetten) ... wachten ik wacht al 4 minuten... na vijf minuten is ie pas op 10 % hahaha Ik lijk wel gek

    Sorry hoor maar dit lijkt nergens op gebruiken ze een telraam ofzo
    nou ik zoek wel wat anders
    mooi voorbeeld van je eigen vraag beantwoorden ;P

  7. #7

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    lol

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.