Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Veranderingenlog 26/02/2015

  1. #1
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud

    Veranderingenlog 26/02/2015


    Plaats hier je reacties over het nieuwste changelog. Hou het netjes, geen vingers wijzen etc. Bugs/problemen behoren in het daarvoor aangewezen forum te worden gepost.
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  2. #2

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    mooi rijtje verbeteringen.
    wel benieuwd hoeveel bergen er nu daadwerkelijk gaan sneuvelen komende tijd :P

  3. #3
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Chat zal niet zo vaak verbinding verliezen.
    Ben benieuwd, de verwoording belooft nog niet veel goeds...

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertolucci Bekijk Berichten
    mooi rijtje verbeteringen.
    wel benieuwd hoeveel bergen er nu daadwerkelijk gaan sneuvelen komende tijd :P
    je kan op test nu zien wat neer kan

  5. #5

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    ja ben ik bezig, maar daar zijn de edelsteentjes gratis, dus was meer settlerswijd bedoeld, die uitspraak

  6. #6
    Former Team member BB_Grubur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    243
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul06 Bekijk Berichten
    Ben benieuwd, de verwoording belooft nog niet veel goeds...
    Hoewel ik het liefst zou willen beloven dat de chatproblemen 100% opgelost zullen worden, is dat iets waar we niet zeker van kunnen zijn; de programmering werkt niet altijd precies hetzelfde in een testomgeving - maar zoals je ziet werken de techneuten hard aan gemelde (en nog niet gemelde) problemen!
    Mijn mailbox is gesloten. Neem contact op met BB_Lyedra in Engels of met de Klantenservice in het Nederlands.

  7. #7
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Grubur Bekijk Berichten
    Hoewel ik het liefst zou willen beloven dat de chatproblemen 100% opgelost zullen worden, is dat iets waar we niet zeker van kunnen zijn; de programmering werkt niet altijd precies hetzelfde in een testomgeving - maar zoals je ziet werken de techneuten hard aan gemelde (en nog niet gemelde) problemen!
    Daarom ben ik ook altijd wel blij met een changelog, dan zien wij ook wat er allemaal gebeurt in het duistere hol van de programmeurs

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.