Gesloten Onderwerp
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: bonus vakje advent calender

  1. #1

    Ingeschreven
    May 2013
    Berichten
    82
    Wereld
    Woestewoud

    bonus vakje advent calender

    Net als vorige jaar is het laatste vakje van de advent calender weer bugged.
    Je kan hem wederom meerdere keren openen. Je krijgt opnieuw het goude pakje en de inhoud

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    Ja, en voor de niet ingewijden: niet meermaals het laatste vakje openen en als je het toch hebt gedaan niet het gouden pakje openen en als je dat hebt gedaan: een mail sturen naar support
    Laatst gewijzigd door MOD_Fjuka; 04-01-16 om 15:20. Reden: Onjuiste informatie verwijderd

  3. #3
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Verdorie, had ik moeten weten
    Voor de niet-ingewijden. BB eiste van iedereen die meerdere keren het vakje geopend had het verbeterd pakhuis terug op straffe van een (permanente) ban. Degenen die ze verhandeld, weggegeven of geplaatst hadden moesten maar zien hoe ze die op een bepaalde datum weer in het stermenu kregen, want dan zou een scriptje ze weghalen. Er zijn heel wat bans gevallen en tig topics die hierover gingen werden gesloten, en vervolgens weer nieuwe geopend en ook forumposters kregen een ban.
    Mocht BB niets doen omdat ze toestanden als vorige keer willen voorkomen dan lijkt het me overigens wel zo netjes om iedereen die destijds een permaban heeft gehad een berichtje te sturen met excuses en een onban.
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  4. #4

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    376
    Wereld
    Woestewoud
    Het lijkt me wel netjes als BB een standpunt inneemt, we zijn nu inmiddels alweer een dag verder. De grootste ergernis toen was de totale miscommunicatie van BB, hopelijk gaat dat dit keer beter. Het zou een hoop meer begrip genereren bij de community.

  5. #5
    Qwerty's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    In de buurt van E'hoven
    Berichten
    466
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sandman Bekijk Berichten
    Het lijkt me wel netjes als BB een standpunt inneemt, we zijn nu inmiddels alweer een dag verder. De grootste ergernis toen was de totale miscommunicatie van BB, hopelijk gaat dat dit keer beter. Het zou een hoop meer begrip genereren bij de community.
    Heb even op het uk-forum gekeken, BB is zich aan het beraden en komt met een standpunt. In tussen gaan de huisjes daar op de handel voor de hoofdprijs weg en wordt dit als spelbederf aangemerkt.
    Hier nog even de link naar de maatregelen van vorige keer
    http://forum.thesettlersonline.nl/th...erde-Pakhuizen
    If you can't be with the one you love love the one you're with

  6. #6

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    441
    Wereld
    Woestewoud
    och, ze gaan hier ook voor hoofdprijzen

    Ongeacht wat ze van plan zijn: het zou mooi zijn als iedereen na het event er hetzelfde aan overhoudt, mensen die niet meerdere pakjes hebben gekregen/ geopend zouden geen nadeel mogen ondervinden, is mijn bescheiden mening
    Laatst gewijzigd door dmmh77; 05-01-16 om 13:28.

  7. #7

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Oldenzaal, Overijssel, Nederland
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud

    Hoe lang nog ???

    Hoe lang moet ik nog wachten voor dat wij horen wat we moeten doen, we zijn nu ruim 24 uur verder, en niemand weet nog iets. Kan ik ze nu plaatsen of niet, kom op mensen.

  8. #8

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    niet plaatsen, kans dat je ze moet inleveren is erg groot.
    Kan je uit voorgaande tekst al opmaken

  9. #9

    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    5
    Wereld
    Woestewoud
    ik heb bevestiging gekregen van Tim v het support team dat het de bedoeling was en dat ik het 2de pakje mocht houden en wenste mij veel plezier ermee en succes in mn verdere spel dus lijkt me legit

  10. #10

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    359
    Wereld
    Woestewoud
    Dan wil ik de officiele bevestiging van Tim wel eens lezen, want "dat het de bedoeling was" dat lijkt me raar omschreven. En degenen die dan onbedoeld maar 1 pakketje hebben gekregen?.

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.