Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: mazzelaar geoloog vindt de extra ijzermijn en marmerafzetting niet

  1. #1

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    79
    Wereld
    Woestewoud

    mazzelaar geoloog vindt de extra ijzermijn en marmerafzetting niet

    oke, ik weet dat het vinden van een extra afzetting een kansje is van 15 %, maar als twee mazzelaars al weken als enige zoeken naar marmer en ijzerafzettingen, zou je toch verwachten dat die kans een keertje viel? behalve de eerste keer zijn die extra afzettingen nooit meer gevonden.
    zijn er meer mensen met dit probleem, of moet ik gewoon nog meer geduld hebben?

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2014
    Berichten
    36
    Wereld
    Woestewoud
    Ik denk gewoon geduld hebben.
    Let erop dat die extra mijnen op andere locaties zitten, en dat je die daarom misschien nog niet hebt gezien. Ze komen NIET op de wisselende plekken van de ijzermijn (s5) en marmer (s1). Zie de gele "cirkels". Voor de duidelijkheid: Ik vind ze dus nog wel, alhoewel ik op de extra ijzermijnplek een ijskoude heb geplakt.
    Laatst gewijzigd door waldmeister; 01-01-15 om 16:41.

  3. #3
    TIPEX
    ^jup wald heb ik ook gedaan, daardor hoef ik die extra ijzermijn nooit meer te zoeken, z blijft gewoon staan en is dus een xtraatje boven op je gewone producite, je zou kunne proberen om je extra marmer gevuld t ehouden met afzettingen met nieuw ecept maar ik dnek dat dat onbegonnen werk is ^^

  4. #4

    Ingeschreven
    Mar 2013
    Locatie
    Tussen Arnhem en Nijmegen
    Berichten
    546
    Wereld
    Woestewoud
    Ja idd Tipex, al geprobeerd, maar ik was in notime door mijn voorraad kruiden en stuff heen.
    Maar wij hadden al gekletst laatst in de chat Cokora.

    Heel raar dat ze bij jou niet pakken.

  5. #5

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    79
    Wereld
    Woestewoud
    nog steeds niks gevonden.....

  6. #6
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cokora Bekijk Berichten
    nog steeds niks gevonden.....
    Heb je niet toevallig decoratie of andere gebouwen op die locaties staan die het verschijnen kunnen blokkeren?

  7. #7

    Ingeschreven
    Dec 2014
    Berichten
    126
    Wereld
    Woestewoud
    @Cokora
    Maak eens een close-up screenshot van de locaties waar ze zouden moeten verschijnen als je wilt.
    Dan kunnen we even meekijken waar het mogelijk misgaat.

    Groet,
    MOD_KindestRed

  8. #8

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    79
    Wereld
    Woestewoud
    sorry ik weet niet hoe ik screenshots moet maken (ICT-analfabeet) maar er staat niks op die plekken. Ze zijn 1 keer gevonden dus ik weet waar ze moeten komen, maar niks hoor....
    ik zoek nu al twee weken alleen met die mazzelaars, dus je zou toch zeggen dat die extra plakjes een keer gevonden zouden moeten worden...

  9. #9
    Lord_Spookstah's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    203
    Wereld
    Woestewoud
    Je Print Screen knop, ergens rechts boven op je toetsenbord, daarna kun je het plaatje plakken in bv Paint en opslaan als .jpg en die uploaden.
    Wil je alleen een screenshot van TSO en niet van alle andere tabs en/of programma`s die op je taakbalk open staan, druk dan eerst in je browser op F11 knop (TSO wordt full screen en druk dan: Alt + Print Screen knop.

  10. #10

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    79
    Wereld
    Woestewoud
    en nog steeds geen extra mijnen gevonden....

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.