Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Zoek gilde

  1. #1
    Wandelaar

    Zoek gilde

    Ik denk niet dat ik hier goed zit maar kon niet echt een forum vinden waar dit nou inpast.
    Ik ben op zoek naar een nieuwe gilde.
    Ik heb maar 2 vereisten: iedereen helpt elkaar aan grondstoffen (ruilen binnen gilde gaat voor wint maken in handel) en gildemissies worden actief gedaan. Ik zit in een Engelse gilde, daar heb ik elke dag een nieuwe gildemissie. In de gilde waar ik hier eerst zat maar heb verlaten, hadden we al wel 1 gildemissie helemaal afgerond met de gilde. En dan praat ik over een periode van een maand of 2 denk ik. Dus ja, ik wil hier activiteit in zien zodat je gewoon elke 1 a 2 dagen een misie kan doen en dat je dan ook echt die gildemunten kan sparen.
    Ik ben level 33, eiland is stabiel, en heb ervaring met vele avonturen.

  2. #2

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    659
    Wereld
    Woestewoud
    kijk s: http://www.forum.thesettlersonline.n...en-inleidingen
    Maar kan idd misschien een duidelijkere sectie gebruiken *-)

  3. #3
    Appeltaart's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    404
    Wereld
    Woestewoud
    Wandelaar als je nog niets gevonden hebt ben welkom in To Much Apples.
    Er kan niet genoeg Appeltaart in de oven zitten

  4. #4
    Wandelaar
    Bedankt voor de reacties. Heb ondertussen al een gilde gevonden

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.