Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Op scherm val ik kamp1 aan terwijl achteraf ik kamp2 heb aangevallen

  1. #1

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud

    Op scherm val ik kamp1 aan terwijl achteraf ik kamp2 heb aangevallen

    Ik ben bezig met het avontuur van Verraders en ik gebruikte 2 generaals om kamp 7 te blokken (kamp 7 bevat 60 Militie, 60 Cavalerie en 60 Soldaten)
    Waardoor mijn Magere Hein-generaal langs het invloedgebied komt van kamp 7 en dus rustig kamp 8 aanvalt (kamp 8 bevat 100 Grote Boog en 60 Soldaten)

    Maar wat gebeurt, mijn Magere Hein-generaal verliest van kamp 8 (hij komt daar ook uit en loopt terug)
    Maar wat blijkt, volgens mijn inbox heeft hij kamp 7 aangevallen terwijl hij niet is geintercept is (volgens log/nieuws)
    En je ziet ook dat er soldaten missen uit kamp 7 en niet uit kamp 8, terwijl mijn Magere Hein-generaal wel degelijk naar kamp 8 is gelopen

    Kibky

  2. #2
    Beittil's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Locatie
    Woerden
    Berichten
    223
    Wereld
    Woestewoud
    Support contacten... die gaan vervolgens allemaal lastige vragen stellen over samenstellingen van welke kampjes het waren, welke units er in je generaal zaten etc. Dan zeggen ze uiteindelijk dat ze het gevecht niet in hun systeem kunnen vinden en uiteindelijk ben je sneller af door gewoon je verloren eenheden te vervangen en door te gaan.

    Afgelopen dinsdag ben ik nog 100S kwijtgeraakt door lag, daar kon ik ook naar fluiten.

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Dank je voor je reactie Beittil, heb zojuist ook een ticket gestuurd, zal laten weten wat eruit komt!

    Hoop dat het opgelost kan worden, niet alleen dat ik 110 cavalerie en 19 kruisboogschutter kwijt ben, maar dat het niet bij andere kan gebeuren...

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.