Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Missies voltooien niet

  1. #1

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud

    Missies voltooien niet

    Hallo Allemaal.

    Ik heb al weken (volgens mij toen ik begon met het spel), een aantal problemen.
    Ik weet niet of dit een bug is of al eerder is aangegeven.

    Maar ik irriteer me heel erg aan dit, en kom moeilijk zo verder.

    Bug 1: Ik heb de missie betrokkenheid (onder ontwikkeling) met als inhoud dat ik minstens 1 manuscripten investeer bij de ontdekkingsreiziger.
    Ik heb 1 ontdekkingsreiziger, en heb al ongeveer 10 manuscripten gehad.
    Ik kan ze niet toevoegen net als bij de geologen (waar het wel lukt) bij eigenschappen en dan onderdaan waar je opties krijgt om te verbeteren.
    Bij de geologen lukt het wel, maar bij de ontdekkingsreiziger niet.
    De enigste knoppen die ik kan aanklikken is de kruisje (bovenaan) en de terug knop (onderaan).

    Bug 2: ik kan de missie munten op straat niet voltooien (onder schatten zoeken).
    Ik doe iedere dag zoals beschreven staat een middellange schat zoektocht met de ontdekkingsreiziger (al weken) maar komt of is nog niet gekomen met munten.

    Bug 3: Bij alle wachtende missies is het zo dat het dagen zal duren.
    Als missies staat er dan bijvoorbeeld betaal 50 gereedschap(en) en betaal 50 meel uit je opslag.
    Ik heb al dagenlang deze opdracht openstaan en beide balkjes zijn helemaal groen (al dagen).
    hier wordt ik gewoon niet blij van, want dit is ook bij gilde missies en missies van paasevenement.
    Ik heb bij sommige toch op missie meteen voltooien geklikt met edelstenen (zodra dit beschikbaar is), of missie overslaan (Rode kruis ernaast) maar waarin het wel jammer is voor de beloning.

    Ik vindt dit niet leuk
    En blijf zo dagen bezig of kom nooit verder.

    Ik hoop dat er iemand me kan helpen, of deze problemen kunnen worden opgelost.

    Met Vriendelijke Groeten Sverige

  2. #2

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    1.559
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sverige Bekijk Berichten
    Bug 3: Bij alle wachtende missies is het zo dat het dagen zal duren.
    Als missies staat er dan bijvoorbeeld betaal 50 gereedschap(en) en betaal 50 meel uit je opslag.
    Ik heb al dagenlang deze opdracht openstaan en beide balkjes zijn helemaal groen (al dagen).
    hier wordt ik gewoon niet blij van, want dit is ook bij gilde missies en missies van paasevenement.
    Ik heb bij sommige toch op missie meteen voltooien geklikt met edelstenen (zodra dit beschikbaar is), of missie overslaan (Rode kruis ernaast) maar waarin het wel jammer is voor de beloning.
    Wachtende missies kan je pas voltooien, nadat de huidige missie(s) is (zijn) voltooid.
    Een wachtende missie is dus geen actieve missie en kan als zodanig niet gedaan worden, het is GEEN bug.

    De andere 2 vragen laat ik aan anderen

    Edit: Bug 2 is ook geen bug. Het kan heel lang duren voor ie munten vindt, zeker met slechts 1 ontdekker.

  3. #3

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Allereerst bedankt voor je antwoord.

    Maar wat ik in mijn eerdere bericht melde is dat ik geen beloning krijg na het voltooien van de missie.
    Vindt jij het dan niet vreemd dat de missie al wekenlang zo staat (balkjes groen en gaat niet weg en je krijgt niet de beloning).

    Oke ja de 2de zal wel geen probleem zijn, dan moet ik gewoon nog langer wachten.

    MVG Sverige

  4. #4

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb screenshots gemaakt van het probleem

    Bug 1:
    Zoals je ziet zie ik bij de ontdekkings reizer geen knoppen waar ik het kan toevoegen.
    Ik kan alleen maar op de kruisje en de terugknop drukken.
    http://www.freebits.nl/view.php?filename=942bug_1.jpg

    Hier een voorbeeld dat ik het met de geoloog wel kan http://www.freebits.nl/view.php?file...56bug_1_2_.jpg

    Bug 3, hier een voorbeeldje door de door mij genoemde bug
    Ik heb deze opdracht al weken openstaan, en is steeds hetzelfde, ik kan het wel weg klikken door de rode kruisje maar ik denk dat er dan een nieuwe opdracht komt met hetzelfde probleem (dit is niet mijn eerste keer).
    Opzicht geen probleem, maar soms zitten er goede grondstoffen bij die ik hard nodig heb.
    http://www.freebits.nl/view.php?filename=320bug_3_.jpg

    MVG Sverige
    Laatst gewijzigd door Sverige; 17-04-14 om 19:56.

  5. #5
    TheDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    138
    Wereld
    Woestewoud
    Sverige, welk level ben je?
    Ik denk dat je eerst een bepaald level moet halen voordat je boeken kan toevoegen op je Ontdekkings reiziger.

    Nummer 2: Kan zeker heel lang duren, vooral als je maar 1 normale OR hebt.

    Nummer 3 : Is inderdaad geen bug, maar zoals hierboven aangegeven een Wachtende missie. Je zal eerst Burenhulp moeten voltooien voordat deze actief wordt.

    mvg, TheDutchman

  6. #6

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Ik sta op niveau 22.

    Ik dacht dat als je deze missie krijgt, dan moet je dat toch kunnen toevoegen ?

    Ik heb inderdaad een OR, ik begrijp het.
    Ik heb wel geduld.

    de derde lijkt opgelost te zijn, ik heb vandaag een berichtje in de game gekregen met de missiebeloning en deze missie staat niet meer in het overzicht.
    Toch wel raar dat deze wekenlang open staat, zonder dat je de beloning krijgt.

    Reageert het spel heel langzaam.
    Want vandaag had ik een missie met verbeter 3 gebouwen van andere spelers, had dit inmiddels al 10 keren gedaan en het balkje is niet gevuld en krijg ook geen beloning (Wachtende missie), daarnaast een dagelijkse missie met verbeter 20 gebouwen van vrienden met visschotel.
    Had dit dus al die 10 keren gedaan, maar het balkje vult niet (of vult het pas als je die 20 hebt gehad) ?

    Groeten Sverige

  7. #7
    Former CM BB_Skelril's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    1.158
    Wereld
    Woestewoud
    Sverige,

    Het lijkt erop dat je de wachtende missies verward met lopende missies. Een wachtende missie kan pas worden voltooid wanneer je alle overige openstaande dagelijkse (gilde)missies hebt afgerond. Zodra de huidige missies zijn voltooid zal de wachtende missie "actief" worden en kan je ook die voltooien.

    BB_Skelril
    Laatst gewijzigd door BB_Skelril; 18-04-14 om 21:00.

  8. #8
    Paul06's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    738
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sverige Bekijk Berichten
    Ik sta op niveau 22.

    Ik dacht dat als je deze missie krijgt, dan moet je dat toch kunnen toevoegen ?

    Ik heb inderdaad een OR, ik begrijp het.
    Ik heb wel geduld.
    Ik heb even voor je gekeken, je kunt boeken aan je ontdekker toevoegen vanaf lvl 26, dus het geduld hebben lijkt me een heel goed plan
    Dit kun je trouwens zelf ook zien als je de vaardighedenboom van je ontdekker opent en op een van de onderste vakjes (waar je een manuscript zou kunnen toevoegen) houdt, dan krijg je in beeld: vereist spelerniveau: 26

  9. #9

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul06 Bekijk Berichten
    Ik heb even voor je gekeken, je kunt boeken aan je ontdekker toevoegen vanaf lvl 26, dus het geduld hebben lijkt me een heel goed plan
    Dit kun je trouwens zelf ook zien als je de vaardighedenboom van je ontdekker opent en op een van de onderste vakjes (waar je een manuscript zou kunnen toevoegen) houdt, dan krijg je in beeld: vereist spelerniveau: 26
    Bedankt voor deze antwoord, ik zal dus moeten wachten totdat ik daar ben.
    Alleen vindt ik het wel dat deze missie pas in je missieboek moet staan als je zover bent.
    Ik denk dan ook dat vele andere beginners / nog op lage niveau dit probleem hebben.

    Groeten Sverige

  10. #10

    Ingeschreven
    Mar 2014
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Skelril Bekijk Berichten
    Sverige,

    Het lijkt erop dat je de wachtende missies verward met lopende missies. Een wachtende missie kan pas worden voltooid wanneer je alle overige openstaande dagelijkse (gilde)missies hebt afgerond. Zodra de huidige missies zijn voltooid zal de wachtende missie "actief" worden en kan je ook die voltooien.

    BB_Skelril
    Dat zou lastig worden, ik heb 23 hoofdmissies, 2 zij missies, 2 evenementen missies, 1 gilde missies, 1 wachtende missies, 1 collectie missies.
    Het is een beetje onoverzichtelijk, en de helft ervan kan ik nog niet eens voltooien (zoals die van die ontdekkingsreiziger, balkjes die niet vollopen).
    En die paasmissie van dat ik 10 paaseitjes moet vinden door middel van een korte zoektocht voltooid ook al niet.
    Iedere dag al 8 dagen lang stuur ik minstens 2x de ontdekkingsreiziger op pad en nee geen eitjes (deze heb ik niet voltooid denk ik voordat de paasevenement voorbij is).

    Groeten Sverige
    Fijne paasdagen trouwens

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.