Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: paasevent schat zoeken

  1. #1

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud

    paasevent schat zoeken

    Heb inmiddels 2 x een schat gevonden, 1 x 3 eieren en 1 x 2 eieren met de middellange schat zoektocht
    ik krijg het binnen maar het telt niet af bij mijn missie??
    Zo krijg ik het dus nooit voor elkaar om 20 eieren te krijgen
    Ben nu 12 uur bezig en heb in totaal 13 eieren, gaat dit net zo snel als bij de 4 winden?
    Heeft iemand anders ook dit probleem?

  2. #2

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    247
    Wereld
    Woestewoud
    heb je wel de juiste zoektocht gekozen? in je missieboek staat ook of het korte of lange zoektochten moeten zijn

  3. #3

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    ja een middellange dus, ik moest 300 godendrank produceren en betalen, dat leverde 10 eieren op, bovenstaand 3 en 2 erbij opgeteld maakt dus 15, in mijn burgermeesterhuis staan er inmiddels ook 15 maar bij mijn missie dus maar 3, ik weet dat die 10 er niet bij horen want die heb ik niet middels de zoektocht gevonden, maar die 2 wel. ik snap er niets van, ik wacht het maar af want het duurde ook even voordat er 15 in mn huis stonden, mss dat er een wondertje gaat gebeuren en dat er morgen toch 5 bij mijn missie staan. Bedankt voor je reactie.

  4. #4

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    mischien domme vraag maar hoe vind je de eieren op de missies heb generaal gestuurd die kan ik alleen maar verplaatsen?

  5. #5
    aRPeaR's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Locatie
    Oostvoorne
    Berichten
    428
    Wereld
    Woestewoud
    Je hebt geen generaal of leger nodig op paaseiland avonturen, enkel een paar goede ogen om de eieren te zoeken op het eiland en dan aanklikken met je muis.

  6. #6

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    na 2,5 dag heb ik 20 eitjes yeahhh, dus het is toch nog goed gekomen, dat eieren klikken is wel een beetje kleuterklas-gedoe, moet iemand daar eens zijn hoofd over breken om iets anders te verzinnen?

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.