de resets van de gildemissie's om de twee weken is er omdat er bugs in zitten had ik begrepen.
ik ken niet veel (niks eigenjk) van programmeren, maar wat mij opvalt is het volgende
dagelijkse missie,
als je deze missie niet doet krijg je de volgende dag een wachtende dagelijkse missie
nu stel je doet de 2de dag eveneens je dagelijkse missie niet, dan verandert op de derde dag je wachtende dagelijkse missie
gildemissie,
als je deze niet afrondt op de dag zelf, dan krijg je de volgende dag een wachtende gildemissie,
je gilde krijgt de eerste niet rond op 2de dag, dan heb je op de derde dag dezelfde wachtende missie als de dag ervoor en die blijft desnoods een week lang staan tot je gilde de eerste missie heeft afgerond
maar stel nu je rond op de derde dag je gm af, dan wordt de wachtende gildemissie geactiveerd en heb je direct ook terug een wachtende gildemissie
naar mijn inziens slaat het spel dus elke dag de eerstvolgende verkregen gildemissie op hoewel die misschien 5 dagen ervoor geldig zou zijn, moest je gilde erin slagen elke dag zijn gildemissie af te ronden, daardoor kun je in principe elke week ervoor gaan om 5 gildemissie na mekaar te doen, mijn gilde heeft drie gildemissie's op een dag gehad in het verleden, wat mijn vermoeden sterkt dat de server alle gildemissie's opslaat die niet kunnen gedaan worden, en zo een wachtrij creeert die vatbaar is om bugs toe te laten
nu is mijn coclusie: zouden er door ervoor te zorgen dat de wachtende gildemissie elke dag gereset wordt zoals je met je dagelijkse missie voorhebt?
dit neemt naar mijn weinig inzicht in programmeren veel minder plaats in en op die manier vermijd je misschien wel dat de gildemissie vast komt te zitten door een of andere bug
maar zoals ik zei, ken ik niks van hoe je ervoor zorgt dat alles vlekkeloos verloopt, en zou ik niet weten of het helpt,
maar het was een verschil dat me opviel tussen twee soorten missie die eigenlijk op hetzelfde principe gebaseerd zijn
mvg tipex