Gesloten Onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: gildemissie's kan het ook zo?

  1. #1
    TIPEX

    gildemissie's kan het ook zo?

    de resets van de gildemissie's om de twee weken is er omdat er bugs in zitten had ik begrepen.

    ik ken niet veel (niks eigenjk) van programmeren, maar wat mij opvalt is het volgende

    dagelijkse missie,
    als je deze missie niet doet krijg je de volgende dag een wachtende dagelijkse missie
    nu stel je doet de 2de dag eveneens je dagelijkse missie niet, dan verandert op de derde dag je wachtende dagelijkse missie

    gildemissie,

    als je deze niet afrondt op de dag zelf, dan krijg je de volgende dag een wachtende gildemissie,
    je gilde krijgt de eerste niet rond op 2de dag, dan heb je op de derde dag dezelfde wachtende missie als de dag ervoor en die blijft desnoods een week lang staan tot je gilde de eerste missie heeft afgerond


    maar stel nu je rond op de derde dag je gm af, dan wordt de wachtende gildemissie geactiveerd en heb je direct ook terug een wachtende gildemissie
    naar mijn inziens slaat het spel dus elke dag de eerstvolgende verkregen gildemissie op hoewel die misschien 5 dagen ervoor geldig zou zijn, moest je gilde erin slagen elke dag zijn gildemissie af te ronden, daardoor kun je in principe elke week ervoor gaan om 5 gildemissie na mekaar te doen, mijn gilde heeft drie gildemissie's op een dag gehad in het verleden, wat mijn vermoeden sterkt dat de server alle gildemissie's opslaat die niet kunnen gedaan worden, en zo een wachtrij creeert die vatbaar is om bugs toe te laten

    nu is mijn coclusie: zouden er door ervoor te zorgen dat de wachtende gildemissie elke dag gereset wordt zoals je met je dagelijkse missie voorhebt?
    dit neemt naar mijn weinig inzicht in programmeren veel minder plaats in en op die manier vermijd je misschien wel dat de gildemissie vast komt te zitten door een of andere bug

    maar zoals ik zei, ken ik niks van hoe je ervoor zorgt dat alles vlekkeloos verloopt, en zou ik niet weten of het helpt,
    maar het was een verschil dat me opviel tussen twee soorten missie die eigenlijk op hetzelfde principe gebaseerd zijn

    mvg tipex

  2. #2
    Zvicinou's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    388
    Wereld
    Woestewoud
    verveel jij je terwijl de servers NOG steeds offline zijn?
    lol

    ik maak mezelf niet zo druk om de gildemissies. wel als deze 4 dagen blijft staan als de hele gilde 2 avo's moet doen -_-

Gesloten Onderwerp

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.