hier lukt inloggen ook niet, heb wel de faq voor het eerst kunnen lezen, hopelijk is het snel verholpen
hier lukt inloggen ook niet, heb wel de faq voor het eerst kunnen lezen, hopelijk is het snel verholpen
sinds gisteren wil het laatste scherm niet het laatste stukje laden om op het eiland te komen ....
INLOGPROBLEMEN
wat jammer dat dit toch om de paar jaar zich steeds weer voor doet ....
eerder kon ik het (vorige) account helemaal niet meer openen - ik hoop dat dit nu niet weer het geval is, nu ik met keihard werken lvl 71 gehaald heb ...
ik kan ook niet inloggen, waarom zetten jullie niets bij Nieuws dat de server weer naar de grootjes is of dat er iets anders aan de hand is?
Het volgende staat in het nieuwsoverzicht:
Dus nieuws kun je alleen vinden op de engelse en duitse servers. Als je de duitse server bezoekt staat een melding in het nieuws dat er verbindingsproblemen zijn. Zowel in het duitse als het engelse forum zijn meldingen van verschillende servers die op dit moment niet werken.We want to ensure that you can find news about The Settlers Online quickly and reliably in one consistent place. To keep communication clear and manageable, we will focus on German and English moving forward. This means that news will only be published on the German and the English website (UK), and we will only post in the corresponding forums.
het is nu 22:34 en kom er ook niet in
Kan niet inloggen al sinds gisterenmiddag, droevig weer.
Ik kan ook niet inloggen
Het is nu de volgende dag 06:48u maar het probleem is dus nog niet opgelost. Inderdaad weer triest dat we weer problemen hebben om in te loggen net nu we weer gewent waren dat het spel eindelijk weer werkte
Kan al paar dagen niet inloggen. Het laatste venster voltooit niet, waardoor daarna het eiland niet te voorschijn komt.
Het was de dag voor eergisteren al dat het moeilijker ging en sinds gisteren dus al helemaal niet meer lukt.
"lekker" begin van CipSoft ...
Sinds vanmorgen hier hetzelfde probleem, het inladen op het laatste venster blijft hangen, het laatste stukje van de balk wil niet vollopen. Jammer hoor, het spel draaide laatste tijd redelijk goed. Ik heb koffie en een sigaretje maar geen settlersafwachten dan maar tot we er weer in kunnen. Het is mooi weer, ik ga een rondje lopen
![]()