Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 32

Onderwerp: Inlogprobleem

SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud

Inlogprobleem

Weet niet of er meer mensen zijn die hetzelfde probleem ervaren maar vanochtend nog gewoon in kunnen loggen rond 06:30u, vanavond na thuiskomst zoals gewoonlijk geprobeerd in te loggen.

Helaas blijft het inlogscherm hangen en wordt het spel niet gestart. Al meerdere malen geprobeerd te verversen maar ook dit helpt niet.
    Ik speel het spel normaal via Chrome maar daar lukte het niet, alle cookies gewist en opnieuw ingelogd. Maar nu nog steeds kom ik niet ingelogd.

Daarna geprobeerd via Internetexplorer in te loggen maar ook hier hetzelfde resultaat.

Weet alleen niet of de nieuwe spel beheerders ook op het forum kijken maar hopelijk kijkt er nog iemand anders naar mijn bericht.

Groetjes SaintPetrus

Ingeschreven
    Oct 2020
    Wereld
    Woestewoud
    kom er niet 9in nee krijg te zien dat server niet doet

SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Die reactie krijg ik niet bij lijkt hij in te loggen maar hij laad niet volledig.
    Hoopte nu dat er andere spel beheerders zijn dit niet meer voor zou komen

Primeval's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Wereld
    Woestewoud
    Zelfde probleem met de poolse server is gemeld op het uk forum:
    https://forum.thesettlersonline.com/...Odkrywc%C3%B3w

SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Heb ook al een ticket ingeschoten bij het startscherm bij hulp, daar alleen een bevestiging gehad dat bericht is ontvangen

Primeval's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Wereld
    Woestewoud
    Tickets op het startscherm werken alleen nog voor betalingsproblemen. Als je support wil benaderen moet je een mail sturen naar tso-support@cipsoft.com. Ik heb dat trouwens al gedaan met een screenshot erbij.

Ik zie nu dat support tickets vóór 1 Mei via mail moesten gaan. Ondertussen zou het dus wel moeten werken via het startscherm. Ze zeggen toch dat de beste manier om contact op te nemen nog steeds via dat e-mailadres is.
    Laatst gewijzigd door Primeval; 13-05-25 om 18:37. Reden: Correctie

SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Kan het inderdaad lezen, maar kan daar niet inloggen op een of andere manier, hier wel ingelogd. Hopelijk is een en ander van korte duur

SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ga nu gewoon uitloggen en kijk morgenvroeg wel weer of het lukt om in te loggen

Primeval's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Wereld
    Woestewoud
    Mocht je er toch willen reageren doe dan het volgende.

Op de deze pagina vind je de engelse server en kun je inloggen met je ubisoft account:
    https://www.thesettlersonline.com/en/homepage

Daarna moet je je registratie nog voltooien door bovenin het scherm naast je login op 'complete' te klikken. Vervolgens even het spel op de engelse servers starten, een avatar en naam kiezen. Als je dat hebt gedaan kun je inloggen op de server en ook op dat forum berichten plaatsen.

Het is de moeite waard om een bladwijzertje te maken want al het nieuws verschijnt op die site en dat forum.
    Laatst gewijzigd door Primeval; 13-05-25 om 19:43.

Ingeschreven
    Jan 2013
    Wereld
    Woestewoud
    kom er ook niet in, op de duitse server is wel een melding gemaakt dat het inloggen problemen geeft..miss hebben jullie hier iet aan...maar tis wel weer droevig hoor..

Plaats een Reactie

Forum Rechten