Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: McJerr2

Ingeschreven
    Sep 2016
    Wereld
    Woestewoud
    heel veel sterkte voor de familie

Ingeschreven
    Sep 2014
    Wereld
    Woestewoud
    Een ode aan Mcjerr - een edelsteen die dol was om ze te verslijpen

Ingeschreven
    Apr 2014
    Wereld
    Woestewoud

Jer, rust zacht

Lieve Jer,

Wat ga ik jou missen...

We hebben altijd goed en nauw contact gehouden, ook nadat jij het Vrijbuiters gilde verliet.
    En wat was ik altijd blij met jouw IT kennis als je me weer eens met Quick assist of Teamviewer hielp om de client op orde te krijgen..... en enige tijd geleden een soort van m'n computer redde toen ik een probleem had met de opslag....

Begin dit jaar vond ik het moeilijk om je de beste wensen voor het nieuwe jaar te doen, wetende wat er gaande was.
    Dat het zo snel zou aflopen vind ik nog steeds moeilijk te bevatten....

Het bericht van jouw overlijden, was voor mij het 2e overlijdensbericht van de dag....na 's morgen gehoord te hebben dat een bevriende geocacher onverwacht was overleden. Dat gezegde hebbende, heb ik na het bericht over jouw over overlijden.....denk ik wel meer dan een uur, met de tranen in m'n ogen, naar mijn landje zitten staren......met een gevoel van pure ongeloof.....

Ik ben bij lange na niet de enige die jou een warm hart toedroeg
    Ik ben niet de enige die jou een mooi mens vond en je graag mocht
    Ik ben niet de enige op TSO die jouw aanwezigheid zal missen....

En ik weet dat ik jou niet het meeste ga missen.....want mijn gedachten gaan uit naar jouw Els en je familie....ik wens hun heel veel sterkte toe met dit intense verlies.

Jer, ik zal aan je blijven denken.....en weet dat als ik TSO speel jij vanaf boven rustig meekijkt.....en glimlacht als er weer eens wat mafs gebeurt tijdens het spelen van een avo

Rust zacht lieve Jer

Plaats een Reactie

Forum Rechten