Hello, Settlers!
Thank you for taking part in this year's Christmas Event. Don't forget to leave your feedback in this thread.
Happy commenting!
BB_Sious
Hello, Settlers!
Thank you for taking part in this year's Christmas Event. Don't forget to leave your feedback in this thread.
Happy commenting!
BB_Sious
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Sinds vandaag zijn de onvoltooide prestaties van het kerst evenement niet meer te zien in het prestatieoverzicht. Ze zijn wel nog te zien bij het vergelijken van prestaties. In ons gilde is niet bekend of de prestaties wel nog te voltooien zijn. Ook na eiland wisselen en refresh blijft dit probleem bestaan.
Laatst gewijzigd door Primeval; 01-01-25 om 12:14.
Ik heb zelfs een groter probleem, kan nu binnen een week al voor de 2e keer niet meer inloggen in TSO. Bij het uitpakken van cadeaus uit het stermenu krijg ik na een aantal cadeaus uitgepakt te hebben (dit lukt dan nog wel) ineens een foutmelding. Dan krijg je het scherm met OKE daar klik ik dan maar op want iets anders kun je niet.
Helaas had ik dat maar niet gedaan, cadeaus uitpakken (dit is de 2e keer dat na cadeaus uitpakken het spel vastloopt) want nu krijg ik na te proberen in te loggen de foutmelding Zoneserver is gecrashed. Ik kan dus nu voor de 2e keer binnen 1 week niet meer in het spel, heb OR's die terug komen, cadeaus die ik in stermenu heb staan niet kan uitgeven. Vorige keer kon ik de dag na de vastloper en foutmelding er wel weer in (vastloper rond 16u en dag erna rond 10:00u er weer in), vanochtend vastloper om 10:00u dus benieuwd wanneer ik er nu weer in kan.
"I have an even bigger problem now. I can no longer log in to TSO for the second time within a week. When unpacking gifts from the star menu, after unpacking a few gifts (which still works fine), I suddenly get an error message. Then you get the screen with OK, which I click on because there's nothing else you can do. Unfortunately, I should not have done that – unpacking gifts (this is the second time the game freezes after unpacking gifts) because now when I try to log in, I get the error message 'Zone server has crashed.' So, I cannot get into the game for the second time within a week. I have ORs coming back and gifts in the star menu that I cannot give out. Last time, I could get back in the day after the freeze and error message (the freeze happened around 4 PM and the next day I could log in again around 10 AM). This morning, the freeze happened at 10 AM, so I’m curious when I can get in again."