Plaats een Reactie
Pagina 16 van de 17 EersteEerste ... 6 14 15 16 17 LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 170

Onderwerp: Verbindingsfout

  1. #151

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    14
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eekhoorn Bekijk Berichten
    Je zou toch denken dat ze na al die weekenden wel zouden weten wat er aan mankeert...
    Ik denk dat ze gewoon elke keer de server resetten en het dan wel goed vinden dat de boel weer loopt.

  2. #152

    Ingeschreven
    Apr 2020
    Berichten
    1
    Wereld
    Woestewoud

    constant verbindingsprobleem met spel

    Het spel is niet normaal te spelen.
    inloggen kost heel veel moeite.
    avonturen kom je niet eens binnen of met heel erg veel moeite.
    om de havenklap krijg je man ket de hamer te zien kan je weer opnieuw inloggen.
    Dit speelt zich eigenlijk af bij alle evenementen die we het jaar door kunnen spelen.
    mijn gevoel zegt dat er te weinig server capaciteit is waardoor dit soort problemen ontstaan.
    tijdens de evenementen zijn er veel meer spelers dan normaal aanwezig.

  3. #153

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    60
    Wereld
    Woestewoud
    Op deze manier komen er steeds minder spelers op het spel, juist omdat het voor geen meter werkt.

    Ik ben zojuist ook tijdens mijn met moeite te bereiken avo er opnieuw uitgegooid. Ik denk dat ik het nu maar voor gezien hou, wat een zooitje zeg.
    Snap overigens niet dat een mod niet aan zijn jasje getrokken wordt om kontakt te zoeken met BB, zal het zelf anders wel doen als je mij lukt om in het spel te komen.

    Tickets maken is helemaal nutteloos, want je krijgt de standaard antwoorden.

  4. #154

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    59
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Armanis Bekijk Berichten
    Op deze manier komen er steeds minder spelers op het spel, juist omdat het voor geen meter werkt.

    Ik ben zojuist ook tijdens mijn met moeite te bereiken avo er opnieuw uitgegooid. Ik denk dat ik het nu maar voor gezien hou, wat een zooitje zeg.
    Snap overigens niet dat een mod niet aan zijn jasje getrokken wordt om kontakt te zoeken met BB, zal het zelf anders wel doen als je mij lukt om in het spel te komen.

    Tickets maken is helemaal nutteloos, want je krijgt de standaard antwoorden.
    Zojuist eruit gegooid? Ik kom er niet eens in...

  5. #155

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    21
    Wereld
    Woestewoud
    Heeft ook echt zin he om hier iets neer te zetten over dit probleem. En ondertussen door de week wanneer alles wel werkt maar lopen leuren met edels. Waardeloos bedrijf BB. Het was al slecht maar dit is weer een dieptepunt.

  6. #156
    SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    even 2 uurtjes weg geweest, toen ik vertrok was ik nog in het spel en nu kom ook er weer niet meer in, verbinding met server verbroken, misschien tijd voor nieuwe hardware, software en bekabeling BB. Zou ook handig zijn als er terugkoppeling komt naar de spelers.
    Dat we weten wanneer het probleem is opgelost, melding dat BB het weet en de IT-ers er mee bezig zijn is het zelfde als melden dat het regent in Nederland en dat je nat kunt worden.

  7. #157
    SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SaintPetrus Bekijk Berichten
    even 2 uurtjes weg geweest, toen ik vertrok was ik nog in het spel en nu kom ook er weer niet meer in, verbinding met server verbroken, misschien tijd voor nieuwe hardware, software en bekabeling BB. Zou ook handig zijn als er terugkoppeling komt naar de spelers.
    Dat we weten wanneer het probleem is opgelost, melding dat BB het weet en de IT-ers er mee bezig zijn is het zelfde als melden dat het regent in Nederland en dat je nat kunt worden.
    Ben er eindelijk na 9 keer proberen weer in, benieuwd hoe lang ik er deze keer inblijf voor de man met de hamer komt

  8. #158

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    60
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SaintPetrus Bekijk Berichten
    Ben er eindelijk na 9 keer proberen weer in, benieuwd hoe lang ik er deze keer inblijf voor de man met de hamer komt
    Ik heb nu sterk de neiging om terug te meppen met die hamer

  9. #159
    SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    42
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Armanis Bekijk Berichten
    Ik heb nu sterk de neiging om terug te meppen met die hamer
    Denk eerder dat je met een hamer niet het resultaat behaald wat je wil behalen. Denk zelfs dat een bom er op gooien niet helpt Armanis. Kan nu zelfs niet van mijn eiland naar eiland van iemand die in vriendenlijst staat zonder vast te lopen.

  10. #160
    Primeval's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    ik zou maar niet 20 minuten uitloggen want dan heb je dus gewoon weer hetzelfde probleem

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.