Plaats een Reactie
Pagina 15 van de 15 EersteEerste ... 5 13 14 15
Resultaten 141 tot 150 van de 150

Onderwerp: Verbindingsfout

  1. #141
    SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SaintPetrus Bekijk Berichten
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik steeds verversen van mijn spel gedaan en in eens ben ik ingelogd en kan in het spel iets doen. snel wat handelen hier en dan maar weer afwachten

    was helaas van korte duur verbinding met server weer verbroken, volgens mij hangt er een bewegingsmelder in de buurt van de servers die inschakeld (alles uitschakeld) als er iets voorbij komt

  2. #142

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    49
    Wereld
    Woestewoud
    zijn de techniekers alleen geïnformeerd of gaan ze ook nog daadwerkelijk het probleem oplossen, want het is niet alleen van vandaag of gisteren, het verbinden is al een maand gewoon ruk. los dit aub nu eens een keer serieus op!!

  3. #143

    Ingeschreven
    Jun 2024
    Berichten
    4
    Wereld
    Woestewoud
    is bijna elke weekend dat we bijna niet kunnen inloggen als het duurt tot maandag ben ik 2 dagen premuim kwijt .zou eigenlijk allemaal niet mogen .met al het geld dat we hier in steken zou het spel 100% moeten draaien is van ons geld dat ze het spel kunnen verbeteren maar we zien er niet veel van mvg

  4. #144

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    58
    Wereld
    Woestewoud
    Ben benieuwd hoe lang het ditmaal gaat duren voor de problemen worden opgelost, want dit is echt niet leuk meer. Spelers gaan echt afhaken op deze manier en ik kan ze geen ongelijk geven. Het is duidelijk dat het telkens op de vrijdag fout gaat. Probeer daar de oplossing te vinden. Bijvoorbeeld een timer die de boel uitschakelt, een "lichtknopje" dat per ongeluk uit wordt gezet, of weet ik veel wat.

  5. #145

    Ingeschreven
    Oct 2022
    Berichten
    8
    Wereld
    Woestewoud
    weeee hallooooo Het is weer weekend .
    De man met de hamer is er weer. HAMMERTIME
    Kom op zeg.

  6. #146

    Ingeschreven
    Aug 2015
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    En nu de melding:
    DE Server wordt afgesloten voor onderhoud. Probeer het later opnieuw.

  7. #147

    Ingeschreven
    Jul 2021
    Berichten
    13
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MOD_Snorrebaard Bekijk Berichten
    BB is op de hoogte van de technische problemen en heeft de techniekers geïnformeerd. Probeer vooral te blijven inloggen. Log helemaal uit via de homepage en wacht 15-20 minuten. Als je geluk hebt lukt het daarna om in te loggen maar er is een kans dat je weer op dezelfde problemen stuit.
    Bedankt voor de info MOD_Snorrebaard.
    Ik weet dat jullie er ook niets aan kunnen doen, maar wel fijn dat jij een reactie post op het forum

  8. #148

    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    177
    Wereld
    Woestewoud
    Spel hangt met gebruikte pleisters aan elkaar geloof ik....

  9. #149

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    58
    Wereld
    Woestewoud
    Je zou toch denken dat ze na al die weekenden wel zouden weten wat er aan mankeert...

  10. #150

    Ingeschreven
    May 2021
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    Nogmaals mail gestuurd naar BB, want compensatie lijken ze niet te kennen...
    Je zou nu toch denken dat een stel IT'ers zo'n probleem snel kan verhelpen? Het heeft 4 dagen goed gegaan, wat is er nu dan stuk?

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.