idd, hier ook, tis weer vrijdag, server niet bereikbaar, weeral, heel leuk,
idd, hier ook, tis weer vrijdag, server niet bereikbaar, weeral, heel leuk,
ongelooflijk, altijd als het weer weekend is, ook hier hamerman, ze mogen wel happyhour doen, geen mens die geld uitgeeft aan dit spel.
Spelers die al lang spelen herkennen dit gelijk: ik blijf onder het strikje hangen
Laatst gewijzigd door gekewe; 16-08-24 om 19:39.
Ja, hier ook. Ik stond op het punt Kostbare Informatie af te sluiten. Klein avo weliswaar, maar toch... En ja, het is weer vrijdag. Er is iets grondig mis bij BB.
Zelf was ik elke avond rond 23:30 uur offline (geen netwerkverbinding in z'n algemeenheid), totdat ik er achter kwam dat de monteur van KPN (toen ik glasvezel kreeg), het modem had aangesloten op een uitschakelbaar stopcontact. Ik lach me helemaal ziek als dat bij BB ook zo is.
Op dit moment weer problemen, krijg nu de melding dat de server ofline is vanwege onderhoud, al 3x geprobeerd in gelogt te komen. Eerder op de avond ook al er uit gegooit door het spel.
Hebben meer mensen problemen om nu in te loggen
Nu geeft ie geen melding mee van onderhoud maar blijft op 95% hangen
Laatst gewijzigd door SaintPetrus; 16-08-24 om 19:39. Reden: extra informatie toegevoegd
het is altijd het zelfde liedje bij tso, man met de hamer.
nou heb ik alles aanstaan om avonturen te doen,,dit kost mijn tijd.
mss een tip>>neem een nieuwe server bb die beter werkt niet die oude rotzooi..
Nu de melding verbinding met de server is verbroken. Even geduld a.u.b. we proberen het probleem op te lossen. Even later weer melding verbinding is verbroken, klik je daar op dan kom je weer op startscherm.
toen ik melding maakte kreeg ik niet eens de vorige meldingen te zien. Dus ook het forum werkt niet vlekkeloos denk ik dan
Er zit gewoon ergens iets dwars dat elke vrijdagavond actief wordt. Waardoor we niet meer kunnen spelen tot dat probleem is opgelost.
Ik heb overigens een ticket aangemaakt. Werkt vermoedelijk beter dan alleen hier op het forum posten.