Ik ben de hele dag op pad geweest, vanochtend kon ik er dus nog steeds niet in, maar nu bij schrijven nog steeds niet.
Ticket aanmaken, kan het ook doen, maar zal het helpen. We wachten het maar weer af.
Ik ben de hele dag op pad geweest, vanochtend kon ik er dus nog steeds niet in, maar nu bij schrijven nog steeds niet.
Ticket aanmaken, kan het ook doen, maar zal het helpen. We wachten het maar weer af.
Ben er nu wel in, maar dan via Firefox, maar voor hoe lang weet ik nog niet
BB is op de hoogte van de problemen en weet dat het ook de NL server betreft.
Hopelijk is het binnen een paar weken opgelost.
Oeps, sarcasmeknopje stond nog aan.
Zucht, we wachten met zn allen af terwijl we alle bonussen mislopen etc . Ik hou van dit spel en zn community, al 10 jaar +. Ik hoop niet dat er een eind aan zit. Maar door afnemende populariteit en ditsoort dingen.....Hier afgelopen dagen 1 x succesvol ingelogd via ff en nu dat ook niet meer. Dank voor alle reacties. We duimen.
Ik zit er eindelijk weer in.
Heb je net alles weer normaal, krijg je deze verrassing:-(
De lol gaat er wel af zo. Kan nu weer inloggen we gaan het zien, hoe lang dit weer gaat.
Goedemorgen.
Nu met moeite weer in kunnen loggen, alleen werken nu de chats niet, en als ik pech heb nog steeds niet op mijn lopend avontuur die ik 3 dagen geleden heb gestart.
Zucht... Dag 3 en opnieuw kom ik niet in het spel. Het lijkt mij toch echt een capaciteitsprobleem op de server te zijn. Gisteravond laat nog een paar dingen kunnen doen, maar vandaag opnieuw drama.