Plaats een Reactie
Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4 5 6 7 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 64

Onderwerp: Verbindingsfout

  1. #51

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    248
    Wereld
    Woestewoud
    dan heb je geluk.
    ik kom er nog steeds niet in en dan de idiote opmerking van BB om verschillende browsers te proberen werkt ook niet, heb verschillende geprobeerd.
    ze weten volgens mij zelf niet wat er aan de hand is en bovendien is het ook nog weekend , dus daar is helemaal niemand van BB aanwezig blijkbaar

  2. #52

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    @Stevina: ik begrijp dat u werkt bij BB? Bij mij blijft het niet lukken hoor. Heb ook al een ticket gestuurd, ik kreeg bericht terug dat ze momenteel een groot aantal verzoeken hebben. Tja, dat verbaast me niet zo heel veel. Gepruts van de bovenste plank!

  3. #53
    Primeval's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Na het 90 procent laden van het spel blijft de balk enige tijd vast hangen. Daarna word de UI en de vriendenlijst deels geladen maar geeft het de man met de hamer (verbindingsfout) weer. Dan krijg ik de melding het scherm te verversen en begint het weer van voor af aan.

    Ik ga niet meer allemaal onzin proberen. Dit probleem ligt bij bb niet bij mij.

  4. #54

    Ingeschreven
    Oct 2022
    Berichten
    6
    Wereld
    Woestewoud
    En nog steeds niks al de hele week is het zwaar **** zoals hunnie met sterretjes steeds niet mogen zeggen. Maar reageren ho maar.
    Doe er iets aan plzzzzzzzzz.

  5. #55

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    @Primeval: exact hetzelfde hier. En nee, het probleem ligt beslist niet bij de gebruikers, maar 100% bij BB.
    @Readelerin: Hopelijk is het vanavond nog mogelijk om te spelen, anders morgen weer. Maar vervelend is het zeker.

  6. #56
    Primeval's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zit erin na 100x F5

  7. #57

    Ingeschreven
    Apr 2023
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Het blijft en is hopeloos

  8. #58

    Ingeschreven
    Oct 2021
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    ik vind het eerlijk gezegd bezopen dat een zo grote speler als ubisoft totaal niet reageert en / of een reactie achterlaat. inloggen als administrator, 100 x f5 drukken. Wat een zooitje is dit. Echt heel onprofessioneel, en ik kan er nog steeds niet in, na al die tips....
    Laatst gewijzigd door TonG; Vandaag om 15:34.

  9. #59

    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    47
    Wereld
    Woestewoud
    Tip: maak een ticket aan. Ze worden nu al overspoeld met berichten omtrent deze fout. Hoe meer spelers klagen, hoe meer druk erop wordt gezet. En mogelijk een des te hogere compensatie.

  10. #60
    Primeval's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    28
    Wereld
    Woestewoud
    Even ter info. Eenmaal in het spel is het een enorme opgave om tussen eilanden te wisselen. Er verscheen hier inlogrij 1 van 5. Dat had ik ook nog nooit eerder gezien. Het kost ook 10 pogingen om in een avo te komen en nog eens 10 pogingen om weer op je thuiseiland te komen. Ook is er regelmatig de man met de hamer.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.