ik kan er ook niet in
ik kan er ook niet in
hier het zelfde bij mij ook al de hele tijd denk dat het probleem bij ubisoft ligt maar log in met ubisoft we hebben nooit mogen inloggen met ubisoft ze moesten dat gelaten hebben hoe het een jaar geleden was mvg
Het ligt niet aan de ubisoft account. Dan zou je hier namelijk ook geen berichten kunnen plaatsen. Als je op f12 drukt bij het laden van het spel zie je dat het oproepen van een bestand faalt. Die geeft een 404 fout en dat betekent dat het betreffende bestand niet bereikt kan worden. Het is verwijderd of de server waar dat op staat is kapot. Dit is dus echt een serverprobleem en staat los van het ubisoft account.
hier werkt het weer, voor nu
Ik kom er ook weer in. Hopen dat het dan opgelost is. We zien het morgen
Dit is dus wel mooi balen. Daarnet weer in kunnen loggen lijkt het maar mijn Sterrenval quest is dus mislukt door de server problemen.
Krijgen we hier nog een "vergoeding" voor ?? En wie weet wat er verder nog is verlopen etc....
Dear players,
We are aware of the issue with logging into the game. This is under investigation, and we hope it will be resolved soon.
In the meantime, try using a different browser, such as Waterfox or Opera. This has helped some players who encountered this issue.
Best regards,
BB_Sious
Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.
Vandaag opnieuw niet erin te geraken???
Ja ik had net ook de melding server gesloten voor onderhoud ook na opnieuw inloggen op 90 procent laden. Hopelijk niet weer opnieuw dat gekluns
Hij doet het weer niet sinds gisteren middag.Zooooo jammer.