Plaats een Reactie
Pagina 14 van de 15 EersteEerste ... 4 12 13 14 15 LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 146

Onderwerp: Verbindingsfout

  1. #131
    SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    duurt het nu langer voor je werkelijk in het spel kunt, want ik probeer zojuist in te loggen maar ik kom er nog steeds niet in.

  2. #132
    SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KingBase Bekijk Berichten
    Yes we kunnen weer inloggen (maar voor hoelang?)
    Dan ben jij en Kaatje een van de gelukkige ik kom er weer niet in, gisteravond ook 21 pogingen gedaan en mail gestuurd

  3. #133

    Ingeschreven
    Mar 2020
    Berichten
    23
    Wereld
    Woestewoud
    happy hour gedaan en we kunnen niet meer inloggen

  4. #134
    SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SaintPetrus Bekijk Berichten
    duurt het nu langer voor je werkelijk in het spel kunt, want ik probeer zojuist in te loggen maar ik kom er nog steeds niet in.
    Krijg nu weer melding verbinding met server is verbroken

  5. #135

    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    46
    Wereld
    Woestewoud
    Knap dat mensen erin komen na paar keer proberen, meerdere werken 10-tallen keren geprobeerd.
    Ik geraak er echt niet in. Proberen ergens volgende week wel weer, sorry medespelers, ik zal niet veel bijdragen aan het gemeenschapsdoel.

  6. #136
    SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoad Bekijk Berichten
    Knap dat mensen erin komen na paar keer proberen, meerdere werken 10-tallen keren geprobeerd.
    Ik geraak er echt niet in. Proberen ergens volgende week wel weer, sorry medespelers, ik zal niet veel bijdragen aan het gemeenschapsdoel.
    Net maar 2e melding aangemaakt bij de TD van dit spel, hopelijk doen ze er nu wel wat aan, wat ik betwijfel trouwens

  7. #137

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    58
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SaintPetrus Bekijk Berichten
    Net maar 2e melding aangemaakt bij de TD van dit spel, hopelijk doen ze er nu wel wat aan, wat ik betwijfel trouwens
    Geloof er maar niet in, ik begin er al niet eens aan om een ticket aan te maken.
    En opnieuw premium en vriendverbetering naar de kl* te, want daar hoor je steeds niets van.

    Dit spel gaat op deze manier zo langzaam aan naar de filistijnen, als dat al niet gaande is.

  8. #138

    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    251
    Wereld
    Woestewoud
    Vanmorgen even kunnen inloggen, nu is het weer mis kan er weer niet inkomen

  9. #139
    SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Berichten
    38
    Wereld
    Woestewoud
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik steeds verversen van mijn spel gedaan en in eens ben ik ingelogd en kan in het spel iets doen. snel wat handelen hier en dan maar weer afwachten

  10. #140
    Moderator
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    114
    Wereld
    Woestewoud
    BB is op de hoogte van de technische problemen en heeft de techniekers geïnformeerd. Probeer vooral te blijven inloggen. Log helemaal uit via de homepage en wacht 15-20 minuten. Als je geluk hebt lukt het daarna om in te loggen maar er is een kans dat je weer op dezelfde problemen stuit.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.