Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 71

Onderwerp: Serverzone is gecrasht

Ingeschreven
    Aug 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hier ook Service zone gecrasht. Gisteren weer ff kunnen spelen, maar vandaag weer dezelfde melding. Ook op andere labtop, ook op Google Chrome en op Firefox. Melding gedaan maar het probleem is niet opgelost. Het vreemde is dat mijn vriend wel gewoon kan spelen.

SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Hoi Pichoun, ik hetzelfde probleem met zelfde melding heel de ochtend gespeeld, maar kom er nu ook niet meer in. Alles geschiedenis verwijderd maar blijf zelfde foutmelding krijgen

SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Ook inloggen via ubisoft via andere wijze door in plaats van chrome te gebruiken nu via internetexplorer geeft hetzelfde probleem. Handig zo tijdens een event.

SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SaintPetrus Bekijk Berichten
    Ook inloggen via ubisoft via andere wijze door in plaats van chrome te gebruiken nu via internetexplorer geeft hetzelfde probleem. Handig zo tijdens een event.
    Er zijn de laatste tijd weer regelmatig problemen, je wordt er regelmatig uitgeknikkerd door een LOG fout. Dan krijg je scherm er is onderhoud, maar na 5x verversen ben je er wel vaak weer in.
    Helaas nu niet het geval, serverzone is gecrashed wat het inhoud weet ik niet, maar melding om het nog een keer te proberen na 7x toch opgegeven, mail gestuurd en op forum dus beklag gedaan. Hopende dat iemand het leest en er wat mee doet

SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saintpetrus Bekijk Berichten
    er zijn de laatste tijd weer regelmatig problemen, je wordt er regelmatig uitgeknikkerd door een log fout. Dan krijg je scherm er is onderhoud, maar na 5x verversen ben je er wel vaak weer in.
    Helaas nu niet het geval, serverzone is gecrashed wat het inhoud weet ik niet, maar melding om het nog een keer te proberen na 7x toch opgegeven, mail gestuurd en op forum dus beklag gedaan. Hopende dat iemand het leest en er wat mee doet

nu kom ik niet eens in het begin scherm, wordt alleen maar erger

SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    We zijn inmiddels een paar uur verder maar tot op heden nog steeds niet in kunnen loggen en steeds dezelfde foutmelding. Op gestuurd bericht nog geen antwoord dan alleen dat ze hem ontvangen hebben. Ook op dit forum totaal geen reactie van de spelmakers. Te triest voor woorden.

SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Heb weer een paar dagen kunnen spelen zonder problemen, deze ochtend ook nog gewoon en JAWEL weer een foutmelding SERVERZONE IS GECRASHED, kan dus weer niet inloggen kan dus weer niet in het spel.

Wanneer gaan ze bij UBISOFT nu eens wat aan deze problemen doen. Ik had net alle cadeaus van mijn OR weer verzameld en de OR's weer op pad gestuurd.
    ZO heb ik er dus weer niks aan.

Was midden in een gesprek met een gildelid, wordt er dus uitgeknikkerd door een spelprobleem, deze persoon zal ook wel denken wat een ASOCIAAL persoon ben jij om midden in het gesprek uit te loggen

SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Bovenstaande melding rond een uur of 10 in de ochtend gemaakt, nu ruim 12 uur verder en nog steeds dezelfde foutmelding. Ondertussen 6 berichten gestuurd naar klantenservice, 1 bericht gestuurd naar BB-Sious maar toto op heden geen enkele reactie vanuit wie dan ook. Behalve de terugkoppeling dat bericht is ontvangen en 1 terugkoppeling van klantenservice over laadproblemen van de startpagina en het forum dat ze het doorgegeven hebben aan de techneuten en dat die er mee bezig zijn en dat ze hopen dat het spoedig is verholpen. Ruim 12 uur verder lijkt het laden inderdaad wat sneller te gaan van de startpagina en de forum pagina. Ook de reden dat ik alweer maar een tekst op het forum plaats. Eigenlijk verloren moeite want er wordt toch niks mee gedaan.

SaintPetrus's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Wereld
    Woestewoud
    Eindelijk vanochtend kon ik er weer in, helaas kost het me wel 100 edels om het deurtje van de kerstkalender te openen omdat die gisteren pas te openen was nadat ik de foutmelding had. Maar zoals al eerder benoemd, tot op heden geen enkele reactie ontvangen vanuit Klantenservice of BB_Sious, toch wel vreemd dat laatste omdat hij zelf aangeeft hem te berichten als je ergens tegen aanloopt maar dit bij voorkeur wel in het engels te doen.

In het engels bericht gestuurd maar geen reactie van hem.

Ingeschreven
    Jan 2017
    Wereld
    Woestewoud
    En ook nu is de serverzone weer gecrashed. Ik kom er sinds ongeveer 13:00 uur ook niet meer in. Te triest voor woorden dit.

Plaats een Reactie

Forum Rechten