Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: starfall feedback

  1. #1

    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    11
    Wereld
    Woestewoud

    starfall feedback

    ik moet altijd een aantal uur wachten voor de volgende ronde en als ik dat dan doe mag ik de hele kwestie weer in de vuilnisbak gooien en van voor af aan beginnen, ik heb net gisteravond die 75 fruitboomdingen gemaakt en ik moest 11 uur wachten om ze te kunnen gebruiken, en ik krijg nu net weer de missie mislukt vuilnisbak. ik ben geneigd om niet verder te gaan met deze missie, leuke xp maar zonde van de dure grondstoffen

  2. #2

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    eindelijk is het een keer bij mij gelukt om alle dozen te openen. zodra je 1 doos krijgt gelijk openen en op je burghuis droppen. Dan pas de volgende doos enz enz.
    Wat ik wel erg jammer vind is het volgende: Je betaald een enorme hoeveelheid aan grondstoffen, dan ben je zover dat je een kist kan maken en je krijgt een enorm tegenvallende beloning. !x een blijvende skin , die is erg leuk en dan heb ik in totaal 4 skins geloot, allemaal voor 3 of 5 dagen. Dat is geen beloning die in verhouding staat voor alle grondstoffen mi. Zou fijn zijn als daar iets aan veranderd voor de hoge levels. Ik snap dat het voor de lagere levels wel fijn is dat je een enorme hoeveelheid xp krijgt, maar zodra je level 80 bent dan houd dat op, zelfs geen stermunten krijg je (niet dat ik die nog nodig heb) dus liever een blijvende skin om je eiland te verfraaien.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.