Plaats een Reactie
Pagina 2 van de 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Probleem Sterrenval

  1. #11

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk Berichten
    Ik had de missie 'de kern van het probleem' (van sterrenval) uitgespeeld.
    Na heel veel wachttijden, 3x 12 uur, is deze missie gedaan.
    Geen sterrenscherf gezien
    Als beloning kreeg ik op het laatst 5 kisten. Daarvan 1 opengemaakt en daarin zat 100 scherven. De 2e opengemaakt en toen liep het vast (zandlopertje bleef lopen) en hierna waren alle kisten verdwenen .... zucht
    Kortom dit is de kern van het probleem

    Mijn advies, laat deze missie voor wat het is en laat hem na 3dagen:23uur verlopen. Het levert je niets op en kost alleen maar grondstoffen.

    Werk aan de winkel BB!
    Met het onderhoud van vandaag, 20 maart 2024, is het probleem opgelost!
    Op het laatst oogstkit gebruiken op 1 boom en kist binnenhalen.
    Dan pas de volgende oogstkit gebruiken op 1 boon en de binnenhalen etc etc
    In totaal heb ik nu wel 1200 sterrenscherven binnengehaald!

    Dank BB.

  2. #12

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BB_Sious Bekijk Berichten
    We are aware of the problem with the reward boxes and are working on it. In the meantime, the workaround below has helped players who encountered this situation:
    1. Apply the quest buffs (e.g. explosive charges) one at a time.
    2. As soon as one reward box appears in the Star Menu, open it and put the contents in your storage.
    3. Afterwards, do this individually for the other instances. It is important to always apply the associated quest buff to just one occurrence and open the reward box straight away.
    Ik was een beetje voorbarig met mijn vorige post
    De 'oplossing' die wordt aangedragen door BB_Sious blijkt in de praktijk behoorlijk tegen te vallen.
    Soms, heel soms, heb je geluk .... MAAR heel vaak lukt het niet.
    Gerwoon de missie 'de kern van het probleem' NIET SPELEN, dat voorkomt ergernis en verlies van (kostbare) grondstoffen!

  3. #13

    Ingeschreven
    Nov 2013
    Locatie
    Den haag
    Berichten
    141
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk Berichten
    Ik had de missie 'de kern van het probleem' (van sterrenval) uitgespeeld.
    Na heel veel wachttijden, 3x 12 uur, is deze missie gedaan.
    Geen sterrenscherf gezien
    Als beloning kreeg ik op het laatst 5 kisten. Daarvan 1 opengemaakt en daarin zat 100 scherven. De 2e opengemaakt en toen liep het vast (zandlopertje bleef lopen) en hierna waren alle kisten verdwenen .... zucht
    Kortom dit is de kern van het probleem

    Mijn advies, laat deze missie voor wat het is en laat hem na 3dagen:23uur verlopen. Het levert je niets op en kost alleen maar grondstoffen.

    Werk aan de winkel BB!
    Je kan er ook de verbetering stoppen buf opgooien dan skip je het wachten want die kisten krijg je toch de inhoud niet van ,en daarna weer beginnen met het mijnen dat werkt wel .

  4. #14

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hildegardis Bekijk Berichten
    Je kan er ook de verbetering stoppen buf opgooien dan skip je het wachten want die kisten krijg je toch de inhoud niet van ,en daarna weer beginnen met het mijnen dat werkt wel .
    Klopt Hildegardis, maar dan heb je al veel van je kostbare grondstoffen vergooid en je moet meerdere keren de buff 'verbetering stoppen' gebruiken
    Maar je hebt gelijk, je doorloopt dan wel snel die hele missie (ongeveer een uur) en kan je met 'frisse' moed aan de volgende missie beginnen.
    Maar zonde is het wel en ook niet de bedoeling!

  5. #15

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goldji Bekijk Berichten
    Ik heb ook een probleem met mijn Voorbode, mijn Quest "Koers Uitgestippeld" zegt dat ik Coördinaten van bestemming moet maken dus ik ga naar mijn ship Voorbode en dan heb ik 8x sterrestof nodig om 1 x Coordinaten van bestemming te maken, maar op mijn eiland kan ik geen sterrestof vinden die pijlen met licht waar je dan je pro verzamel kit op moet zetten. en 4x opnieuwe opstarten help ook niet?? wat nu? is dit een BUG?
    Hier al weken hetzelfde probleem. Er wordt dus niet gereset. Heb je een oplossing gekregen?

  6. #16

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had 5 kistjes met scherven, heb er 1 opengemaakt: 150 scherven. Die heb ik meteen gedropt op bm huis maar telt niet bij in het pakhuis. Daarna had ik nog maar 1 kistje over in stermenu. Gezien het aantal grondstoffen wat je in de missies stopt is dit pure oplichting

  7. #17

    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    19
    Wereld
    Woestewoud
    Als aanvulling: ben al duizenden scherven kwijt, maakt niet uit in welke volgorde je iets doet

  8. #18

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Ik ben er klaar mee, letterlijk en figuurlijk. Kon een kist maken met als beloning 500 graniet, 2 witte boeken en nog iets van een aanvulling. Nu kom ik 118 scherven tekort om de volgende missie : betaal 145 scherven te kunnen voldoen. Ik kan ook 499 edelstenen betalen om verder te kunnen gaan. Dat vertik ik dus ik ben er klaar mee Succes allemaal !!

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.