Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

Onderwerp: Probleem Sterrenval

  1. #1

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud

    Probleem Sterrenval

    Ik heb een nieuwe queest van Sterrenval (2) gekregen, t.w.Sterrenregen en heb een probleem met de subqueest ‘Schoon schip maken’. Ik moet daarvoor o.a. ‘Verzamel of produceer 5 eenheden Onderdelen van scheepsromp Voorbode’. Deze dienen te worden gemaakt in het Proviandhuis. Ik kan het wel maken in het Proviandhuis, maar de queest wordt niet afgevinkt en daarom kan ik de missie ‘Schoon schip maken’ niet voltooien. Zie https://prnt.sc/e2vkIvjjso7K. Het verzamelen of produceren van 10 Zeil en 20 eenheden Brandstof van Voorbode is wel gelukt.

    Uiteindelijk kan de queest ‘Sterrenregen’ niet worden uitgespeeld. Zo te horen ben ik niet de enige en waarschijnlijk ook niet de laatste met dit probleem.

    Wat is hiervoor de oplossing?

  2. #2

    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    44
    Wereld
    Woestewoud
    Volgens je afbeelding heb je een onderdeel nog niet gedaan, en dan klopt het wel dat je niet kunt afvinken

  3. #3

    Ingeschreven
    Apr 2014
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb ook een probleem met mijn Voorbode, mijn Quest "Koers Uitgestippeld" zegt dat ik Coördinaten van bestemming moet maken dus ik ga naar mijn ship Voorbode en dan heb ik 8x sterrestof nodig om 1 x Coordinaten van bestemming te maken, maar op mijn eiland kan ik geen sterrestof vinden die pijlen met licht waar je dan je pro verzamel kit op moet zetten. en 4x opnieuwe opstarten help ook niet?? wat nu? is dit een BUG?

  4. #4

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk Berichten
    Ik heb een nieuwe queest van Sterrenval (2) gekregen, t.w.Sterrenregen en heb een probleem met de subqueest ‘Schoon schip maken’. Ik moet daarvoor o.a. ‘Verzamel of produceer 5 eenheden Onderdelen van scheepsromp Voorbode’. Deze dienen te worden gemaakt in het Proviandhuis. Ik kan het wel maken in het Proviandhuis, maar de queest wordt niet afgevinkt en daarom kan ik de missie ‘Schoon schip maken’ niet voltooien. Zie https://prnt.sc/e2vkIvjjso7K. Het verzamelen of produceren van 10 Zeil en 20 eenheden Brandstof van Voorbode is wel gelukt.

    Uiteindelijk kan de queest ‘Sterrenregen’ niet worden uitgespeeld. Zo te horen ben ik niet de enige en waarschijnlijk ook niet de laatste met dit probleem.
    Wat is hiervoor de oplossing?
    Mogelijke oplossing voor dit probleem:
    Selecteer in 'de voorbode' het laatste vakje 'verkoop overtollige reserveonderdelen voor een paar munten' en verkoop zoveel mogelijk overtollige reserveonderdelen.
    Dit schept ruimte en kun je nu wel in je proviandhuis de ontbrekende onderdelen verzamelen of produceren voor de queeste ‘schoon schip maken’.
    Laatst gewijzigd door Aquarius; 23-02-24 om 20:54.

  5. #5

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goldji Bekijk Berichten
    Ik heb ook een probleem met mijn Voorbode, mijn Quest "Koers Uitgestippeld" zegt dat ik Coördinaten van bestemming moet maken dus ik ga naar mijn ship Voorbode en dan heb ik 8x sterrestof nodig om 1 x Coordinaten van bestemming te maken, maar op mijn eiland kan ik geen sterrestof vinden die pijlen met licht waar je dan je pro verzamel kit op moet zetten. en 4x opnieuwe opstarten help ook niet?? wat nu? is dit een BUG?
    Ik heb hier eerder van gehoord, maar heb helaas geen oplossing.
    Blijft over een ticket maken aan TSO - General Support.
    Succes
    Laatst gewijzigd door Aquarius; 23-02-24 om 13:46.

  6. #6

    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik heb het ook, ticket aangemaakt en daarna blijft het stil...Kom gewoon niet verder.

  7. #7
    Moderator
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    112
    Wereld
    Woestewoud
    De meeste issues die spelers ervaren komt inderdaad doordat de voorraad van de Voorbode erg beperkt is en los staat van je voorraad zoals je die gewend bent. Zodra de voorraad vol is zal er niks extra's worden opgeslagen en kun je dus de situatie krijgen waarbij er geen sterrenstof meer wordt opgeslagen en je de coordinaten dus niet meer kan maken. Het verkopen van overtollige reserveronderdelen is dan de enige oplossing. Zorg er dus voor dat je alleen maakt wat nodig is en hou je voorraad laag.

  8. #8

    Ingeschreven
    Apr 2023
    Locatie
    Almere
    Berichten
    2
    Wereld
    Woestewoud
    Ik zit nog steeds met die ene missende scherf, ondanks allerlei mails naar TSO gebeurt er niks, behalve dat ik een mail krijg dat ik niet reageer binnen 3 dagen en dat het topic wordt afgesloten. Ik kan ook de quest niet stoppen, opnieuw starten of wat dan ook.

  9. #9

    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    71
    Wereld
    Woestewoud
    Ik had de missie 'de kern van het probleem' (van sterrenval) uitgespeeld.
    Na heel veel wachttijden, 3x 12 uur, is deze missie gedaan.
    Geen sterrenscherf gezien
    Als beloning kreeg ik op het laatst 5 kisten. Daarvan 1 opengemaakt en daarin zat 100 scherven. De 2e opengemaakt en toen liep het vast (zandlopertje bleef lopen) en hierna waren alle kisten verdwenen .... zucht
    Kortom dit is de kern van het probleem

    Mijn advies, laat deze missie voor wat het is en laat hem na 3dagen:23uur verlopen. Het levert je niets op en kost alleen maar grondstoffen.

    Werk aan de winkel BB!
    Laatst gewijzigd door Aquarius; 16-03-24 om 08:42.

  10. #10
    Community Manager BB_Sious's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Berichten
    1.593
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk Berichten
    Ik had de missie 'de kern van het probleem' (van sterrenval) uitgespeeld.
    Na heel veel wachttijden, 3x 12 uur, is deze missie gedaan.
    Geen sterrenscherf gezien
    Als beloning kreeg ik op het laatst 5 kisten. Daarvan 1 opengemaakt en daarin zat 100 scherven. De 2e opengemaakt en toen liep het vast (zandlopertje bleef lopen) en hierna waren alle kisten verdwenen .... zucht
    Kortom dit is de kern van het probleem

    Mijn advies, laat deze missie voor wat het is en laat hem na 3dagen:23uur verlopen. Het levert je niets op en kost alleen maar grondstoffen.

    Werk aan de winkel BB!
    We are aware of the problem with the reward boxes and are working on it. In the meantime, the workaround below has helped players who encountered this situation:
    1. Apply the quest buffs (e.g. explosive charges) one at a time.
    2. As soon as one reward box appears in the Star Menu, open it and put the contents in your storage.
    3. Afterwards, do this individually for the other instances. It is important to always apply the associated quest buff to just one occurrence and open the reward box straight away.
    Als je meer hulp nodig hebt neem contact op met de Klantenservice in het Nederlands. Aarzel ook niet om contact met mij op te nemen, maar stuur mij alsjeblieft berichten in het Engels.

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.