Plaats een Reactie
Pagina 3 van de 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: [Feedback] Starfall content update out now!

  1. #21

    Ingeschreven
    Dec 2023
    Berichten
    3
    Wereld
    Woestewoud
    Beetje jammer dat je de voorbode niet kunt verplaatsen.

  2. #22

    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    77
    Wereld
    Woestewoud
    Eindelijk wat nieuws, Sterrenval!
    Vol goede moed ben ik begonnen aan die nieuwe uitdaging(en).
    Na een aantal queesten had ik 4150 sterrenscherven verzameld.
    Een mooi moment om die te verzilveren voor zo'n box lvl4. De inhoud 750 tita-erts, 1500 ijzererts en 2 manusscripten!!! Wat een onaangename verrassing
    Ik snap en accepteer dat ik als lvl80 geen xp krijg, maar ook geen stermunten!!!
    Wat mij betreft een gemiste kans voor spelers die lvl 80 zijn.
    Het motiveert in ieder geval niet en misschien is dat ook wel de bedoeling van BB.

  3. #23

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Het wordt tijd voor een hotfix, zo is er niets aan. Loopt voor geen meter

  4. #24
    Crusader1981's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    31
    Wereld
    Woestewoud
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rampire Bekijk Berichten
    Je hebt maar beperkt de tijd, als je de missies niet op tijd af hebt dan start de missie opnieuw. Dat is bij meerdere missies het geval, bijvoorbeeld bij het schip heb je ook niet onbeperkt de tijd. In je burgemeesterhuis zie je dat de nieuwe grondstoffen maar een beperkte opslag hebben die niets te maken heeft met hoeveel ruimte hebt in je magazijn.
    Ja is leuk dat de missie dan herstart maar er gebeurt verder niks meer, ook al maak je al die dingen opnieuw aan in je proviandhuis of wat je in je stermenu hebt staan proberen opnieuw toe te voegen aan burgermeesterhuis, niks werkt, zelfs als je alle gemaakte items verwijderd en opnieuw aanmaakt, je blijft gewoon hangen in de herstart van de missie, dat vind ik wel jammer

  5. #25

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    noord brabant
    Berichten
    369
    Wereld
    Woestewoud
    Na een hele cyclus niets gedaan te hebben toch maar weer 1 opgestart, maar het smeermiddel kan nog steeds niet gebruikt worden.
    Jammer

  6. #26

    Ingeschreven
    Dec 2012
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    33
    Wereld
    Woestewoud

    geen overhaaste acties

    Ik ondervind een probleem met de missie : geen overhaaste acties van de nieuwe content Starfall..
    De 5 afzettingen waar sterrescherven kunnen worden gemijnd waren verschenen. Drie kom ik vinden de andere twee niet. Pas toen ik de andere twee vond was een afzetting al uitgeput.
    Nu heb ik dus 4 geregistreede en uitgeputte afzettingen maar in werkelijkheid zijn het er 5. Ik heb ook precies 1000 sterrescherven in voorraad. Maar deze missie kan ik dus nooit meer afkrijgen.

    Vandaar mijn vraag om hulp.
    MVG
    WB.

  7. #27

    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    12
    Wereld
    Woestewoud
    https://settlersonlinewiki.eu/en/quests/starfall
    alle hulp bij het zoeken naar de afzettingen en dergelijke vind je gemakkelijk op de bovenstaande wiki van het spel

Plaats een Reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen

Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.